bröstförstoring 8
Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?
Vill gärna fortsätta hålla kontakten med alla som gjort en bröstförstoring eller planerar att göra en......
Swing, famousfairy, nyfiken, zemiramis, pickolina m fl. Ni hänger väl med?
Såg en bild i tidningen av Carolina Gynning med sina uttagna implantat i händerna. Hon satt med bara bröst och det såg ut som hon fortf. hade implantat. Har hon kanske bara bytt till lite mindre storlek? Såg oförskämt snygga ut i alla fall. Nån som sett bilden?
Rat: Vilken tidning var bilden i?
Carolina sade ju förut att hon hade C-kupa innan, så det kanske är därför det inte syntes så stor skillnad? Eller så kan det ju bero på bh:n.
Suck, läste slarvigt, det stod ju bara bröst och jag dillade om bh. Sorry!
Det var i Svenska Dagbladet, med en jättebild!
Hon kanske hade perfekta innan. Jag förstårbara inte varför man vill göra en bröstförstoring då. Men men det är ju inte mitt problem......blev bara lite fundersam
Nu blir jag ju jätte nyfiken. Hittar inte artikeln.. Någon som kan länka? Please.. :)
Det var inget. Hittade..
Jätte fina bröst! Fast det syns ju på ärren att hon inte enbart tagit ut implantaten utan även lyft brösten.
Ja och så var de nog svullna efter operationen också........
Rat - Precis min tanke oxå. Glömde att skriva det.. :) Nyopade bröst ser ju oftast ut som silikonbröst just pga att dom är så svullna och spända. Men kul att hon tagit ut dom i alla fall.. :)
Hej Tuttlisor!!
Jag ville bara höra av mig och säga att allt är bra med mig och mina "två kompisar". Har haft en turbulent period. Bytt jobb, har stambyte, varit på semester mm. Därför har jag varit dålig på att höra av mig och se hur ni har det. Mitt i all denna röra så har jag en sak som ialla fall är bra: Boobsen De sköter sig perfekt, ha ha!
Lovar att titta in snart igen, tills dess LÖÖÖV till Er!
Hej Nyfiken!