• Joli-07

Vem har ni som frikort? :-D

För er som inte vet vad frikort är så är det alltså en person som man, om man får chansen, får ha sex med

För att göra det hela lite mer spännande & inte 100% ouppnåeligt så har jag och min M2B valt två svenska B-kändisar:

Jag har Nisse i Kustbevakarna och min sambo har Tilde Fröling, ha ha ha

• Svar på tråden Vem har ni som frikort? :-D
  • 7 juli 2007

Kentfantast:

Ja, det e han i Prison Break.
    Läcker!!!

• Milou27

7 juli 2007: åh, jag är med och dreglar lite över honom... slurp!

• BrendaStarr

...min M2B och jag har kommit överens om att vi möjligtvis skulle kunna tänkas ha en trekant med någon, om Drew Barrymore visade sig vara intresserad... Annars har vi nog inga på listan, vare sig han eller jag. Och jag är definitivt straight... ;)

Min M2B's bästa kompis är helt såld på Helena Bergström, så skulle hon tröttna på Colin Nutley så fick M2b's kompis sambo se upp... :)

• kentfantast

Drew är snygg... Och Cameron Diaz, för hon verkar så himla skön!

Ja skulle man mot alla odds ha en trekant så skulle jag definitivt välja en tjej. Är också mkt straight, men gud så jobbigt med två... bihang!

• MuffinsTönt

Är det nån som tycker han Joaquin Phoenix som spelar Johnny Cash är sexig med sin läpp. Jag tycker han är bara FUL. Men han är en bra skådespelare.

• missZapon

Vad kul att det finns fler som kör med "fri-kort". Ett av mitt och min M2B favvo ämnen att diskutera.

Men jag har svårt att välja ut några. Vi började diskutera detta under fotbolls VM i sommras och då valde jag typ halva landslaget

Han har Penelope Cruz, Jessica Andersson och Meredith Grey i Grey´s Anatomy. Jag blev så chockad när han valde för de är så olikt de han brukar säga är snygga och sexiga...

• missZapon

Kan inte någon öppna en tatueringstråd förresten, vore kul att få diskutera det ämnet här på BT. Då jag själv går i dessa tankar.

• Vidalila

woody harrelsen helt klart... åhhhh

• missZapon

Nu har jag läst hela tråden från början. Roligaste jag läst hittils var nog Fröken Malm som barn som gillade Jacob Hård.

HaHa

Svar på tråden Vem har ni som frikort? :-D