• Joli-07

Vem har ni som frikort? :-D

För er som inte vet vad frikort är så är det alltså en person som man, om man får chansen, får ha sex med

För att göra det hela lite mer spännande & inte 100% ouppnåeligt så har jag och min M2B valt två svenska B-kändisar:

Jag har Nisse i Kustbevakarna och min sambo har Tilde Fröling, ha ha ha

• Svar på tråden Vem har ni som frikort? :-D
  • Snart så....

inte för att vi har pratat om frikort

men måste bara skriva Matthew McConaughey.
    Jummy den kroppen :D :D

• Lilla_Hemlig

Min blivande är ett stort hockeyfans. Och laget som gäller är Frölunda. För ett par år sedan var Henrik Lundquist målvakt där och jag tycker att han är urläcker!! Yummi! Dessutom är han lite lik min blivande. Så jag har Henke Lundquist som frikort!! Och min blivande tycker att det är ett alldeles utmärkt val!!

Han har Emmy Rossum som sitt frikort. Ni vet, tjejen som spelade i den senaste filmversionen av Fantomen på operan. Dock är hon väldigt ung, bara 17-18 år tror jag. Så han får nog vänta lite om han vill ha henne :D!!

• Lilla Li

missZapon: Men jooo det ser konstigt ut. Näsan är lite för kort också. :D Det är samma sak på Bruce Willis btw - fast värre!

När det gäller näsorna alltså... jag gillar näsor som INTE är små! Näsryggen ska vara rak eller med en knöl på - absolut inga hoppbackar! Det är heeemskt! Hellre stor näsa än liten. :D

Vet inte varför jag fastnat så för näsor... Förr ääälskade jag ryggar. Kunde bli helt pirrig och knäpp av att se en snygg, bred rygg... *mmm*

Grejen är att jag är ganska lång (173 cm). Har alltid känt mig klumpig och gänglig och okvinnlig. Jag vill känna mig kvinnlig, och för att verkligen understryka att jag är kvinna vill jag ha en typiskt manliga kille - och dras till det utseende. Allt som är stereotypiskt manligt älskar jag. Allt annat tycker jag inte om - då känner jag mig inte kvinnlig längre.

Hmm... :D:D:D

• Joli-07

Jag frågade min sambo och han sa Wentworth Miller! Så jag föreslog en trekant

• Blivande Fru!Nu Fru!!

Joli-07:
    Vill du veta vem min kära make sade nu när jag frågade :-O!!

jag skäms...han sade.....håll i dig.....
    Prinsessan Madeleine:-O :-O

*lägger ansiktet i händerna och skakar på huvudet*

• Joli-07

Är väl inget fel på Madde?

• Blivande Fru!Nu Fru!!

Nej jag tyckte han kunde välja en mer exotisk brutta, jag gillar inte alls Madde.

Torrbolls smak tyckte jag.

• kentfantast

Bruce Willis... mmm... Ett pappakomplex gör sig påmint? Har varit såld på honom sen jag var alldeles för ung (Blue Moon, någon?)...

Matthew McConaughey - vilken kropp!

• Lilla Li

kentfantast: Är Blue Moon den där man ser hans sn*pp i poolen? :D

Svar på tråden Vem har ni som frikort? :-D