• Joli-07

Vem har ni som frikort? :-D

För er som inte vet vad frikort är så är det alltså en person som man, om man får chansen, får ha sex med

För att göra det hela lite mer spännande & inte 100% ouppnåeligt så har jag och min M2B valt två svenska B-kändisar:

Jag har Nisse i Kustbevakarna och min sambo har Tilde Fröling, ha ha ha

• Svar på tråden Vem har ni som frikort? :-D
  • fes

kentfantast

Han e hiphop stjärna kan man väl säga.
    Han gjorde I need love om du kanske minns. Han har dessutom skådespelat lite. Bilden ja länkade till är ifrån filmen SWAT.

Länkar I need love men ja vet inte om länken funkar

music.defjam.com/www2/av_player/player_frame.php

• Noomi

Jag får inte ha en frikortslista, suck! Eller jo, men den sträcker sig inte längre än till kyssar.
    Så om jag nån gång får chansen kommer jag hångla upp Robbie Williams mot en vägg.

• kentfantast

Noomi:

Som om sannolikheten att Johnny Depp skulle dyka upp i typ Vetlanda och vilja hångla upp en är stor liksom...

• Noomi

Kentfantast - Hoppet är väl det sista som överger en eller?

Johnny Depp ja...måste ju jag också ha med såklart!

• silverdrake

Mysprick

precis han med vargen som följeslagare och med en fånig stadspolis som kompis. präktig men samtidigt fräsch, och det är ju precis det där präktiga som är sexigt, för under ytan skulle han vara riktigt snuskig ;);) eller så skulle jag ha lärt honom :D:D:D:D:D ;)

• *Blomman*

Överst på min lista finns Ronaldinho. :D Annars är hans landsman Kakà het som få.

• Fru Cinderella

Jag har funderat på vem som skulle toppa min lista sen jag såg den här listan o har inte kommit på någon *suckar*

Min sambo skulle lungt välja Natalie Portman det vet jag med säkerhet *skrattar*

• kentfantast

Ååh! Det finns så mkt snygga människor. Natalie Portman, my god!

• MuffinsTönt

Scarlet Johansen. Hon i Lost in Translation. Ni vet...

• Vidalila

är det bara jag som trånar efter Woody Harrelssen??? C´o m on!!

Svar på tråden Vem har ni som frikort? :-D