• Joli-07

Vem har ni som frikort? :-D

För er som inte vet vad frikort är så är det alltså en person som man, om man får chansen, får ha sex med

För att göra det hela lite mer spännande & inte 100% ouppnåeligt så har jag och min M2B valt två svenska B-kändisar:

Jag har Nisse i Kustbevakarna och min sambo har Tilde Fröling, ha ha ha

• Svar på tråden Vem har ni som frikort? :-D
  • MuffinsTönt

JAPP!!!
    Hittade det med en gång. Va ful han är!
    Usch... nu vill jag itne berätta..

• Lady o Lufsen

Mäh...det är ju en groda- en groda kan väl inte vara ful!?

• MuffinsTönt

Jag har aldrig sett den serien när jag var mindre. Dessa namn var för mig obekanta.

Men namnet Grodan Boll har en annan betydelse för mig. Det var min nick när jag träffade min pojkvän. O sen dess har han ibland kallat mig för .. just det - Grodan (Boll).

Nu vet jag inte om han känner till dessa karaktärer. Hoppas inte det.

• missZapon

Lilla Li- är helt med på dig om det där med manlighet. Är själv lång 175 och vill ha en manlig kille. När jag var yngre under högstadiet/gymnasiet så var jag tillsamans med mycket äldre killar (läs 7-9år) bara för att jag tyckte de jämngammla var så pojkiga. Min kille nu har väldigt manliga drag och stor liksom (inte tjock och inte vältränad bara manligt stor) + att han har väldigt stor och markant näsa Har aldrig tänkt på det tidigare gick bara upp ett ljus för mig just nu när jag läste din inlägg. Kännde igen mig i det du skrev!

Oj vilken roman det blev. Läskigt bara när man läser någon annan beskriver sig själv och man själv kommer på varför jag själv gillar en viss sorts killar...

• missZapon

Sitter och lyssnar på musik och kom på en tjej som jag gillar och som skulle hamna på min tjej lista.

Christina Aguilera!

• bruden 07

Den där Peder- fy fan vilken vidrig fetknopp!

• den lilla bruden

tjejer tjejer
    här har ni den ultimata listan så jag säger se och lär.....

john travolta (den rumpan dom läpparna)
    Tom Selleck (magnum pi)
    James Caan (big Ed Deline i las vegas)
    Mark Harmon (gibbs,Navy CIS)
    Sylvester Stallone (rambo se sveten rina över bröstkorgen)
    och så en tjej Pauley Perrette (Abby Navy cis)
    visst det finns några till men den börjar bli lite lång....

• Lilla Li

missZapon: Hehe jomen det är ju så. :) Intressant hur man ändå påverkas till att gilla olika sorter...

den lilla bruden: Håller med dig om John Travolta men de andra?! :D Blä...

• kentfantast

den lilla bruden:

Lång?!?!
    Du har inte sett min lista va?

Tom Selleck har nåt, men fy för de där små shortsen Magnum alltid hade på sig! Och strumpor i sandalerna...

• den lilla bruden

magnum har jag vart hemligt kär i sen jag gick i typ 3-4klass =) dom andra har bara en ortolig charm som jag har fallit för

Svar på tråden Vem har ni som frikort? :-D