• Joli-07

Vem har ni som frikort? :-D

För er som inte vet vad frikort är så är det alltså en person som man, om man får chansen, får ha sex med

För att göra det hela lite mer spännande & inte 100% ouppnåeligt så har jag och min M2B valt två svenska B-kändisar:

Jag har Nisse i Kustbevakarna och min sambo har Tilde Fröling, ha ha ha

• Svar på tråden Vem har ni som frikort? :-D
  • Joli-07

Om ni inte har frikort, vem skulle ni då vilja ha??

• discodivan

??????? vill inte ha sex med ngn annan än min m2b

• Fröken Malm

Hahhah! När jag läser frågan kommer jag och tänka på listan som Ross och Rachel i "Vänner" pratade om. (Ross föräldrar hade även varsin) Heheh!

• ljuvligt

ehh? varför skulle man vilja ha ett frikort. Man gifter sig väl inte om man inte är "mätt" på alla andra

• Blivande Fru!Nu Fru!!

Oj, jag har aldrig tänkt på det, eller jo, men jag orkar inte tänka så.

Ryan Phillipe möjligt vis (Reese Whitherspoon´s exman) men nu är jag inte intresserad längre efter hans otrohetsaffär
    Svenska kändisar är för mig rätt patetiska och tråkiga.

Maken skulle nog välja en svarthårig långhårig kvinna med snygga kurvor
    Han tycker att rakt svart långt hår är snyggt.
    Kan tillägga att jag är blond

• NuÄrDetDags

Frikort?! Den idéen skulle han ju komma med...

• Lilla Li

Jo allvarligt talat... Vi har inte pratat om det direkt, för min sambo blir mest tjurig varje gång jag nämner den här människan. ;) Men jag måste säga att den enda människan jag skulle vilja vara med utöver min sambo är Johnny Depp... Jag säger bara herregud!!! Får dåndimpen varje gång jag ser honom. Haha. :) Min sambo hämnas genom att prata om Isabella Scuropco, Kate Bosworth och Ebba Hultkvist. :D Han är för söt...

• Cindey

*haha* vi har oxå "Vänner" listan...
    Toppas av Robbie Wiliams och Carmen Electra *haha*

• Lady o Lufsen

Hahahahaha!
    Min man skulle nog ta Michelle Pfifer
    och jag har så många kandidater så det skulle bli för jobbigt att skriva

• Lilla Li

Vet inte varför folk blir upprörda? För mig är det här bara på skoj. Skulle Johnny Depp knacka på dörren skulle jag knappast falla i hans armar!

Eller jo kanske... ;)

Svar på tråden Vem har ni som frikort? :-D