• Joli-07

Vem har ni som frikort? :-D

För er som inte vet vad frikort är så är det alltså en person som man, om man får chansen, får ha sex med

För att göra det hela lite mer spännande & inte 100% ouppnåeligt så har jag och min M2B valt två svenska B-kändisar:

Jag har Nisse i Kustbevakarna och min sambo har Tilde Fröling, ha ha ha

• Svar på tråden Vem har ni som frikort? :-D
  • Joli-07

ljuvligt och discodivan,

Det betyder ju självklart inte att man måste ha sex med den personen utan det är ju mest en rolig grej oss emellan!
    Klart vi inte ska ha sex med någon annan!
    Iaf inte förren vi är 40 och fortfarande älskar varandra men sexet är tråkigt och vi bestämmer oss för att "swinga" Ha ha, antar att det där också kommer tas på allvar

• discodivan

vi tänker väl olika helt enkelt - bara för att ngn e snygg betyder det ju inte att de är bra i sängen. där har jag redan min expert

• Lilla Li

discodivan: Jo tack - jag med! ;):D Men Johnny Depp är ju bara fööör vacker!

• discodivan

joli låter ju onekligen som det finns en gnutta önskedröm hos dig

• Lady o Lufsen

Joli-07
    Hallå, hallå i det blå!?
    Är du inte klok- det är vid 40 du får veta vad ett bra sexliv är för något!!! Det man har upplevt innan har bara varit en illusion- jag lovar!!!

Har levt med samme man i 16 år och det blir bara bättre o bättre ju äldre vi blir!

• discodivan

att du kanske har lite hemliga drömmar om swingersklubb

• Blivande Fru!Nu Fru!!

Tycker det är kul att tänka tänk om
    Vi brukar fundera å vad vi skulle göra för 1miljon
    Men frikorts biten har vi inte tagit uppmed honom, det måste jag göra

• Joli-07

Idén kom för bara några dagar sen när dom nämligen diskuterade ämnet på Rix FM och NRJ in the morning samtidigt. Någon som hörde när dom ringde Peter Settman och frågade vem han skulle välja? Åh vad jag garvade!

• Joli-07

Lady o Lufsen,

Jo, jag vet Jag skrev det som sagt för att skoja med dom som tog hela ämnet på allvar
    Fast om min M2B blir bättre och bättre med åren så vet jag nog snart inte vad jag ska ta mig till

Svar på tråden Vem har ni som frikort? :-D