• Joli-07

Vem har ni som frikort? :-D

För er som inte vet vad frikort är så är det alltså en person som man, om man får chansen, får ha sex med

För att göra det hela lite mer spännande & inte 100% ouppnåeligt så har jag och min M2B valt två svenska B-kändisar:

Jag har Nisse i Kustbevakarna och min sambo har Tilde Fröling, ha ha ha

• Svar på tråden Vem har ni som frikort? :-D
  • Joli-07

Va!!!!! Kan man ha en hel lista??? Måste ringa sambon genast

• Lilla Li

lillprinsessan: Ewan är verkligen läcker, men jag hävdar fortfarande att det bara är Johnny Depp som gäller. Min sambo är snyggare än alla andra så det är bara Depp jag vill ha. ;) Faktum är att jag tycker min sambo ser ut som en blond Martin Stenmarck - så jag är nöjd. :D

• Fröken Malm

Min sambo tycker Kajsa Mellgren är supersnygg! Ni vet hon på ZTV....Jag tycker mest hon ser sleten ut.....

Jag blev ju kär i nya James Bond efter att sett filmen......*dregel*

• Joli-07

Lilla Li,

Får jag lägga till honom på min lista då? Ha ha, jag skojar bara

Vem är Ewan?

• Lilla Li

Fröken Malm: Men guuud Daniel Craig ser ju ut som en mörbultad ryss! Dålig smak du har! ;)

• Lilla Li

Joli-07: Det får du nog. ;) :D

• snart fru G

Lilla li: Då får du slåss om Depp tillsammans med mig!

Han är verkligen obeskrivligt underbar

Min blivande har tuva novotny eller vad hon nu heter...
    Men helst skulle han nog vilja ha en mina bästa vänner som jag vet han tycker är het som fasiken! Tur man inte är svartsjuk! Tycker det är härligt att han tycker jag har snygga vänninor!

• Joli-07

Lilla Li,

Tackar! Väldigt generöst av dig

• Fröken Malm

Lilla Li,

Tack för den!
    Han är inte vrålsnygg utan väldigt manlig och verkade veta vad han gjorde......

• Ab fab

Min blivande var stjärnögd efter vi sett Penolope Cruz i Att återvända. Hur snygg som helst. För min del finns det bara en... Robbie Williams. Come to mama!

Svar på tråden Vem har ni som frikort? :-D