• Joli-07

Vem har ni som frikort? :-D

För er som inte vet vad frikort är så är det alltså en person som man, om man får chansen, får ha sex med

För att göra det hela lite mer spännande & inte 100% ouppnåeligt så har jag och min M2B valt två svenska B-kändisar:

Jag har Nisse i Kustbevakarna och min sambo har Tilde Fröling, ha ha ha

• Svar på tråden Vem har ni som frikort? :-D
  • Fru Henax

Har aldrig tidigare hört talas om dessa frikort!? Vilken miss!!

Spontant så känner jag att Viggo Mortensen, Wentworth Miller och Fredrik Ljungberg kommer hamna HÖGT upp på listan! Hmmm, undrar om inte även Rafael Edholm kommer med där i toppen?
    Hur lång lista får/bör man ha????!!!

Skulle kunna tänka mig att Tuva Novotny eller 10-år-yngre Lena Olin skulle hamna överst på min mans lista! Måste hem och fråga!

• Lilla Li

Fröken Malm: Jag håller med dig! Han är bara drägg...

Fru Henax: Oooohhh Rafael! :D

• kentfantast

Åh! Tuva! Vilken tjej! Henne skulle man ju lugnt ta! Så j*kla snygg!

• MuffinsTönt

Legolas!Älskar långt blond hår. Men Orlando Bloom duger oxå ;)

• kentfantast

Fröken Malm:

Det undrar jag med! Kalla fiskögon och dålig attityd... verkar dryg tycker jag...

• Fröken Malm

Min sambo dreglar varje gång han ser Arwen i LOTR......

• Lilla Li

MuffinsTönt: Nej jag tar gärna Legolas men inte Orlanda Bloom faktiskt. Tycker inte han är snygg alls med mörkt hår och så har han väldigt brett ansikte liksom... Lite som en perserkatt, fast inte så intryckt. ;) Legolas däremot - mmm! (ja jag vet han har väl lika mycket brett ansikte som Orlando - men det syns inte så mycket där! ;))

• kentfantast

Tatueringar är snyggt... min man vägrar göra en så då borde jag få fler frikort

• Fru Henax
    *ställer mig här borta i det mörka hörnet och viskar "Jag tycker Persbrandt är läcker!"

Blir JAG lynchad nu?!?
  • Too Be  gift nu

Fröken Malm

Ja, Arwen (Liv Tyler) är ju jättevacker - hade nog hellre tagit henne än Legolas

Svar på tråden Vem har ni som frikort? :-D