• Joli-07

Vem har ni som frikort? :-D

För er som inte vet vad frikort är så är det alltså en person som man, om man får chansen, får ha sex med

För att göra det hela lite mer spännande & inte 100% ouppnåeligt så har jag och min M2B valt två svenska B-kändisar:

Jag har Nisse i Kustbevakarna och min sambo har Tilde Fröling, ha ha ha

• Svar på tråden Vem har ni som frikort? :-D
  • MuffinsTönt

Fröken Malm
    Jag förstår din sambo. Arwen ser ju helt sagolik ut. Till och med JAG dreglar. :D

Lilla Li
    Han ser otrolig snygg ut som Legolas. Blev lite chockad/besviken när jag får se honom i verkligheten. Men nu tycker jag att han ser hyfsat snygg oxå. Speciellt när han har lite lockigt hår. :D
    Konstigt att jag gillar lockigt eller långt hår. Min pojkvän har ju rakt och rött hår. :o

• Lilla Li

TooBe: Hahaha! :D

kentfantast: Ja det borde du verkligen! ;) Min sambo fick ett presentkort till en tatuering en gång, han ville så gärna ha en. Men han hittade aldrig rätt motiv. Och nu vill han inte ha en längre! *surar* ;)

• MuffinsTönt

Haha! Gimli kanske passar mig bättre! HAHAHA! *ryyyyser*

• MuffinsTönt

Jag vill ha en tatuering. Men är alldeles för feg. Vill ha den på ett diskret men ändå sexig ställe.

• Lilla Li

MuffinsTönt: Ja han borde ju vara perfekt för dig. Långt hår - OCH rött! :D ;)

• Fröken Malm

Jag kan tycka Sam är söt! En mullig lite hobbit.....hehe!

• Too Be  gift nu

kentfantast

Ja, då det är nog bäst att du slänger in några till :):)
    Särskilt eftersom du har en så liten lista nu

• Lilla Li

Fröken Malm: Ja Sam är faktiskt söt! Såg honom halvnäck på CSI för inte så länge sen - han är inte särskilt mullig faktiskt. Lite rund om kinderna bara. :)

• Fjärde Augusti

Vi har inga frikort, men min M2B vet att om jag träffar Justin Timberlake är han rökt

• Too Be  gift nu

MuffinsTönt
    Det är inte så farligt som man kan tro. Jag har fobier mot både blod och nålar, men jag har hunnit med 2st än så länge:)

Fröken Malm
    Ok, du får med den mulliga hobbiten på din lista

Svar på tråden Vem har ni som frikort? :-D