• Joli-07

Vem har ni som frikort? :-D

För er som inte vet vad frikort är så är det alltså en person som man, om man får chansen, får ha sex med

För att göra det hela lite mer spännande & inte 100% ouppnåeligt så har jag och min M2B valt två svenska B-kändisar:

Jag har Nisse i Kustbevakarna och min sambo har Tilde Fröling, ha ha ha

• Svar på tråden Vem har ni som frikort? :-D
  • Snart_FruL

Vi har inga frikort och kommer nog inte prata om det heller.

Jag vet efter 3 år fortfarande inte om min m2b har några speciella preferenser. Han har aldrig sagt att någon i verkligheten eller en tjej på TV eller i en tidning är snygg, sexig eller vacker. De orden spar han till mig.... :D

Och då vill inte jag vara sämre. Dessutom är han ju min drömkille...

• kentfantast

Snart_FruL:
    Oj hjälp! Vi säger jämt om en person är snygg! Jag säger det om båda könen. Inte för att det skulle påverka mina känslor för honom utan mer som ett konstaterande.

För mig spelar det ingen roll om han tycker att jennifer Aniston är snygg. Jag menar, who doesn't?! Jag vet ändå att det är mig han älskar och är gift med...

• kentfantast

Förresten, på tal om Nisse,
    Min man skulle välja Zara Zetterqvist som sitt frikort. Han är helt såld på henne...

• Lilla Li

Gör som kentfantast: det är väldigt ofta jag kommenterar om folk är snygga - särskilt tjejer faktiskt. Vi hade varit tillsammans i ca 1 månad när han satte sig ner och pratade allvar med mig. "Är du bisexuell?" frågade han. Jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig! :D Jag fick förklara att jag bara är sån, jag uppskattar skönhet hos allt och alla - även tjejer. Särskilt hos tjejer faktiskt. Men jag är inte bi! Hahaha. :) Fast han stackarn trodde ju på riktigt att det var så och var orolig - andra killar tyckte han inte var nåt problem, för där kände han sig överlägsen ändå. Men tjejer - där har han ju inget att sätta emot. ;) Hahaha.

• Snart_FruL

Alltså jag hade inte tagit illa upp, det är inte det jag säger. Men eftersom han inte säger nåt, så kan han ju ta illa upp av såna kommentarer...

Eller så har han stött på såna tjejer som faktiskt tar illa upp, har ett par såna i min bekatskapskrets. Den ena har en kille som sagt att han gillar blonda tjejer med kurvor, hon är mörkhårig och ganska platt. Hon tog jätteilla vid sig och undrar om han tycker hon är ful då...

Min andra kompis hade en kille som sa att han gillar små nätta, mörka tjejer, vilket fick henne att känna sig som en blond jätteamazon. Kanske extra smärtsamt den dagen han gjorde slut (efter många år tillsammans), och blev ihop med en liten mörk tjej.

• kentfantast

Snart_FruL:

Jag tycker att det är en sak att generalisera och säga som de där killarna, det är inte schyst. Men som i min digra lista snyggingar finns det en ganska blandad kompott. En snygg är snygg, utstrålning, muskler, kläder, humor, what ever... det bara är nåt... Nåt för alla...

• Joli-07

Lilla Li,

Nej hon kanske inte är så oskyldig men hon ser oskyldig ut och spelar oftast sån Inte i Monster förstås

kentfantast,

Jag vet inte! Har du några förslag?
    Jag brukar alltid kommentera snygga tjejer men nu när jag försöker komma på någon att toppa min lista så kommer jag såklart inte på några!

Det är bara att konstatera att tjejer och tjejkroppar är snyggare än killar
    Fuskigt att vi heterotjejer har färre att välja mellan än killarna

• Ellie26

Wentworth Miller:) Oh la la säger jag bara.
    Min syrras förra kille (en egyptier) är faktiskt väldigt lik honom på vissa kort. Har sett det nu i efterhand, sedan de gjorde slut.
    Och nä, jag var inte attraherad av hennes kille. Wenforth är ändå Wentworth...

• kentfantast

Joli-07:

Ja just det! Helnakna män är inte särskilt snygga. Det finns ett skäl till varför det finns fler helnakna utvikningstjejer avbildade på gallerierna ... Rent estetiskt alltså.

Jag har ju raddat upp värsta listan!
    Sienna Miller
    Charlize Theron
    Beyoncé
    Jennifer Aniston
    Tyra Banks (så välklädd!)
    Heidi Klum (alltid grymt snygg)
    Zara Zetterqvist nämndes för att ta en svensk
    Nån annan sa Angelina (ingen personlig favorit men)

Just pick and chose!!

• kentfantast

Wentworth Miller... är det han i Prison break?

Svar på tråden Vem har ni som frikort? :-D