• Joli-07

Vem har ni som frikort? :-D

För er som inte vet vad frikort är så är det alltså en person som man, om man får chansen, får ha sex med

För att göra det hela lite mer spännande & inte 100% ouppnåeligt så har jag och min M2B valt två svenska B-kändisar:

Jag har Nisse i Kustbevakarna och min sambo har Tilde Fröling, ha ha ha

• Svar på tråden Vem har ni som frikort? :-D
  • kentfantast

Åh fy! Bingo är vidrig!

• MuffinsTönt

Han ser ut som en dålig kopia av Fab 5. Åhhh! Jade i fab 5 är såååå söt! Synd att ahn är bög. Hmm... jag ahr en tendens att falla för bögar.

• missZapon

Hur vanliga är dessa listor egentligen?

När jag och min sambo pratade om det med våra vänner så var det bara de som såg "vänner" som hört talas om det.

• missZapon

Muffinstönt, ja bögar har något som gör att man dras till dem...

• klurifax

På min lista skulle jag ha Viggo Mortensen som är grymt sexig och om jag skulle ha en tjej skulle det tveklöst vara Liv Taylor, hon är världens vackraste kvinna, enl mig.

• MuffinsTönt

Klurfax
    då måste du gilla sagan om ringen. Båda var ju med. Jag tycker dem såg såååå vackra och sagolika ut där. *suuck*

• klurifax

Muffins Tönt
    jepp! var ju dessutom tvungen att köpa filmerna sen..

• Lilla Li

Apropå den perfekta kroppen. Det stod ju om det i nyheterna för inte så länge sen, hur man räknar ut det. Det har typ att göra med proportionerna, hur långa benen är i förhållande till kroppen. Kommer inte ihåg exakta siffror, men jag hade precis rätt längd på mina ben iaf! :D *nöjd* Min sambo däremot har för långa ben för att vara kille. Hahaha! :D

• kentfantast

Ajdå, jag är så oproportionelig man kan bli. Kan inte bli många rätt där... För hur är man skapt om man har 65 cm runt bröstkorgen och en F-kupa?! Fullkomligt omöjlig kombination ju!

• missZapon

Lilla Li jag läste oxå det där, jag har för korta ben och för lång överkropp för den perfekta kroppen

Svar på tråden Vem har ni som frikort? :-D