• Joli-07

Vem har ni som frikort? :-D

För er som inte vet vad frikort är så är det alltså en person som man, om man får chansen, får ha sex med

För att göra det hela lite mer spännande & inte 100% ouppnåeligt så har jag och min M2B valt två svenska B-kändisar:

Jag har Nisse i Kustbevakarna och min sambo har Tilde Fröling, ha ha ha

• Svar på tråden Vem har ni som frikort? :-D
  • kentfantast

Skön tråd, måste puffa lite.

• missZapon

"puffar jag med"

Om ni var tvugna att välja någon från melodifestivalen? Vem skulle ni då ha på er lista.

Själv säger jag Andreas Johnsson. mums...

• Zozo

Haha.. har skrattat langt och härligt när jag läst här och maste ju bara berätta... jag och min universitetskompis (lat oss inte nämna nagra namn..)skrev b-uppsats i statskunskap tillsammans och fick nagon gang under vägen totalspel.. sa vi satt och LISTADE alla sexiga manliga skadespelare etc och DELADE upp dem mellan oss. Typ: "Om du far Tom Cruise, sa tar jag Johnny Depp.." Vissa lyckades vi inte alls komma överens om sa de fick hamna pa gemensamma listan.. LOL Som om det fanns stor chans att Depp skulle vandra in pa örebros campus och slänga sig över en.. LOL Men kul hade vi!

• M.O:s älskling

Ur melodifestivalen väljer jag Måns:):)

• missZapon

Jo Måns är oxå fin... Men lite pojkig.

• kentfantast

Melodifestivalen är en svår nöt att knäcka... Enligt mig (som bara sett bilder i tidningen) fanns ingen direkt supersnygg deltagare... Men jag tänder ju på humor oxå och då skulle ju Luuk vara det hetaste alternativet för mig...

Zozo:
    Ja visst är man sjuk som gör så där, men det är väl den där lilla delen i en som så hett önskar att Johnny Depp skulle knalla förbi. Såg Plutonen igår och fick en 21 Jumpstreet-flash-back (han ser ju så ung ut! so young... so beautiful... ah... my first love...)

• Fea

Jag har två:
    - Andreas Johnson (hur kan man inte välja honom i melodifestivalen? Med det leendet?)
    - Martin Emtenäs som leder naturprogram på SVT.

• Ansu

Döttlopp mellan Måns och Andreas, båda urläckra men på olika sätt.

• Kat77

Matthew McConaughey, helt klart!!! han e sååå himla sexig!

• missZapon

Jag vill inte ifrgåasätta någons smak här inne men jag måste fråga dig Fea: Martin Emtenäs? vad är det för nåt speciellt med honom? Vill absolut itne hoppa på någons tyckte och smak utan är bara en väldigt nyfiken männsika

• kentfantast

Nån som vill länka till en bild på denne biolog?!

Svar på tråden Vem har ni som frikort? :-D