• Joli-07

Vem har ni som frikort? :-D

För er som inte vet vad frikort är så är det alltså en person som man, om man får chansen, får ha sex med

För att göra det hela lite mer spännande & inte 100% ouppnåeligt så har jag och min M2B valt två svenska B-kändisar:

Jag har Nisse i Kustbevakarna och min sambo har Tilde Fröling, ha ha ha

• Svar på tråden Vem har ni som frikort? :-D
  • Ansu

Frikortstråd !! Kul!!

Jag har 2 st frikort på min lista, det svenska frikortet är Mikael Persbrand. Hans ögon är ju sååååå sexiga!!!!

Sen har jag nog som många andra Robbie Williams, även här är det först och främst hans ögon och blick som jag fallit för... han är ju bara så läcker !!!

Min M2b har Cindy Crawford och Mi Ridell som sin frikort.

• MrsD2B

Min m2b har Sandra Bullock och Erika Elniak (som tydligen varit med i Baywatch). *haha*

Jag har inte någon men suktar efter Martin Stenmarck...

• silverdrake

Hehe, min man trånar massor efter Samantha Fox vet inte om det har med barndomsminnen att göra ;)

lite efter Brigitte Bardot också. vilket är konstigt för i verkligheten gillar han inte alls blondiner.

• Lilla Li

Vidalila: Nej jag ääälskar Woody Harrelson! Fast han är flint... ;)

• Joli-07

silverdrake,

Men Samantha Fox är ju lesbisk, så där har han ju inte mycket chans

• Joli-07

Kanske han inte skulle ha i alla fall, men ändå

• TheBride

Vi har inget frikort. Men om vi vore mindre svartsjuka skulle mitt frikort vara Chad Michael Murray. OTH. Hehe. Evt. Wentworth Miller .... mer känd som Michael Scofield i Prison Break. Evt. Johnny Depp. (I piratkläder..) Hans skulle sannolikt vara Angelina Jolie eller Sienna Miller.

• silverdrake

Joli-07

va?! är hon, det var nyheter för mig, tror inte han vet det heller, ska genast gå berätta det och släcka hans drömmar *ler ondskefullt* ;););) eller så tycker han bara det är ännu fräckare...
    fast jag tror ändå inte hon ser lika fräsch ut nu iallafall, det var nog mer 80-tals looken han föll för som tonåring så då funkar det ju ändå inte...

• kentfantast

Mmmm... Chad Michael Murray....

• NorthernLight

De jag kommit på är:
    Wentworth Miller
    Chad Michael Murray
    Josh Hartnet
    Vin Diesel

Sambon har bara kommit på Jessica Alba och Christina Aguilera, men han har till i juli på sig att spana

Svar på tråden Vem har ni som frikort? :-D