• Joli-07

Vem har ni som frikort? :-D

För er som inte vet vad frikort är så är det alltså en person som man, om man får chansen, får ha sex med

För att göra det hela lite mer spännande & inte 100% ouppnåeligt så har jag och min M2B valt två svenska B-kändisar:

Jag har Nisse i Kustbevakarna och min sambo har Tilde Fröling, ha ha ha

• Svar på tråden Vem har ni som frikort? :-D
  • missZapon

kentfantast -jag tycker det låter som varje mans dröm

• kentfantast

missZapon:
    Jo visst, om höfterna hade hållit samma mått kanske... som sagt, proportionerna håller inte riktigt måttet...

• twentyfirstofapril

Haha, rolig tråd!!!
    Mitt frikort är Robbie Williams, tycker han är sexig som få, men vill egentligen inte ha honom för han lär ha nuppat med rätt många. Men ändå...

• Lilla Li

Robbie Williams har ful näsa... Han har alldeles för långt mellanrum mellan näsan och munnen. (gud jag lägger verkligen märke till detaljer...) :D

• jocelyn

Både jag och fästmannen är lite sugna på Wentworth Miller. Fast det är mest för att han är så smart i "prison break" ...

Jag har för mig att vi har en varsin "laminerad" lista nånstans... min lär ju inbegripa Bruce Willis, vem han valde minns jag inte nu -kanske var det Emelie de Ravin från LOST?

:)

• jocelyn

Just det; svenska A, B eller C-kändisar göre sig ICKE besvär på våra listor. Bläääääh!

• missZapon

Lilla Li jag förstår mig verkligen inte på din näs-smak

Var nu tvungen att leta fram bilder på Robbie Williams och "för lång bit mellan näsa och mun?" HaHa jag ser faktiskt inte att han skulle ha längre än någon annan? vill förstå hur du menar men nej obegipligt för mig Lite bred näsa kanske han har men han är hur het som helst enligt mig.

• twentyfirstofapril

missZapon:
    Håller med dig om Robbie, HET!

• missZapon

En svårare fråga, om era män var TVUGNA att ha en man på deras lista vem skulle det bli då?

Min skulle välja Justin Timberlake, enda killen han någonsin har sagt sr bra ut! Tror det är mest stilen han giller för han ser lite barnslig ut i ansiktet om man ska gå in på Lilla Li´s detaljer

Svar på tråden Vem har ni som frikort? :-D