• Joli-07

Vem har ni som frikort? :-D

För er som inte vet vad frikort är så är det alltså en person som man, om man får chansen, får ha sex med

För att göra det hela lite mer spännande & inte 100% ouppnåeligt så har jag och min M2B valt två svenska B-kändisar:

Jag har Nisse i Kustbevakarna och min sambo har Tilde Fröling, ha ha ha

• Svar på tråden Vem har ni som frikort? :-D
  • Lilla Li

MuffinsTönt: Jag ääälskar Joaquin Phoenix. Han är lite fulsnygg på nåt sätt. :) Och manlig... Stor och grov. Me like! ;)

Vidalila: Håller med dig om Woody Harrelson!

Apropå utvik så har jag tänkt på en sak. Alla snackar om att vika ut sig som att det handlar om att "vika ut" benen och blotta allt i en p-tidning. Faktum är ju att ett utvik egentligen är en pinuppa på en plansch mitt i tidningen som var så stor att den fick vikas ut för att man skulle kunna se hela. Tycker det är konstigt att utvik blivit en sån ful och smaklös grej, att blotta allt med särade ben. Bara en fotnot... ;)

• MuffinsTönt

Bra förslag MissZapon. Ska fixa det!

• MuffinsTönt

OK!
    Its done! Klicka på "Tatueringar" på skönhet. :D
    Så vi kan snacka om snygga hunkar ifred här. Och snygga tatueringar där. :D

• Fröken Malm

MissZapon, hehe, tur att ens upptåg från barndomen kan glädja nån....

Var förresten på filmen "The Holiday" igår. Jude Law är DEFINITIVT på min lista!!!! *Yummy*

• kentfantast

MuffinsTönt:

Jag tycker inte att Joaquin Phoenix är särskilt snygg, men när han spelar Johnny Cash är det ändå nåt som får mitt hjärta att slå... Det måste vara min kärlek till Johnny men oh my God!

• kentfantast

Lilla Li:

Appropå utvik, jo är det inte lite konstigt att man vill kolla rakt upp i grenen på nån?! Sexigt för mig skulle snarare vara om hon/han var naken, men man inte såg allt. En snygg bild, helt enkelt. Hela alltihopa vill man (jag) ju inte se, så särskilt vackert är det ju inte!

• Lilla Li

kentfantast: Nej precis. Jag kan gå igång väl så mycket på en sexig scen i en helt vanlig film. (Kanske med Johnny Depp? :D) Behövs verkligen inga närbilder så - det kan nästan se abstrakt och "köttigt" ut...

• MuffinsTönt

Haha! Har vi gått in på sexscener också! Va kul! ;):D

Den vidrigaste scen? Monster ball. Bläää!

• Lilla Li

MuffinsTönt: Vad är det? En film?

• soffan80

När jag var yngre så drägglade jag efter Gary Oldman men nu (sista 5åren) börja han verkligen bli sliten *snyft*
    Men jonny Depp is still going strong..

Svar på tråden Vem har ni som frikort? :-D