• Joli-07

Vem har ni som frikort? :-D

För er som inte vet vad frikort är så är det alltså en person som man, om man får chansen, får ha sex med

För att göra det hela lite mer spännande & inte 100% ouppnåeligt så har jag och min M2B valt två svenska B-kändisar:

Jag har Nisse i Kustbevakarna och min sambo har Tilde Fröling, ha ha ha

• Svar på tråden Vem har ni som frikort? :-D
  • Marskatt

En av killarna på jobbet var nyligen i Thailand i två veckor o kom hem med en stor tatuering på insidan armen som han gjort näst sista dagen där. Tydligen hade de suttit o "pickat" med en nål o färg i ganska många timmar... Fin var den i alla fall!

• kentfantast

Återvänder till ämnet:
    Såg Alfie igår och måste säga att jag måste sätta Sienna Miller på min tjejlista.

• Joli-07

Tjejer, håll er till ämnet!

Om jag måste välja en tjej så blir det nog Charlize.
    Hon är ju så otroligt vacker!
    Fast om det bara gäller sex så skulle jag nog välja någon annan, någon som inte är så "oskyldig", om ni förstår vad jag menar

• Lilla Li

Joli-07: Ojoj jag tror faktiskt inte Charlize är särskilt oskyldig... ;) Hon är ju uppväxt i Sydafrika, då är man nog vild. :D

• kentfantast

Joli-07:

Som till exempel... ?
    Nu vill vi höra!

• lovegirl

jag o min m2b splittar ett par.. angelina och brad..

• kentfantast

Ha ha ha! Nu såg jag att TS har Nisse i Kustbevakarna. Jag brukar säga att han är snygg och nu har min man börjat ha lite samma frisyr. Jag hävdar att han är avundsjuk och vill se ut som Nisse. Han förnekar...

• MuffinsTönt

Kenfantast
    Haha! va gulligt.

Min funderar på ngt sådant. Fast tvärtom!
    han har ju rött hår. Och den enda(?) kända person med rött hår är ju ... "Gimli". Han har sagt att han ska ha sån skägg + frisyr varje gång jag tjafsar emot honom. Snacka om utpressning.

• Cornellia

Åhh....det är juh givet. Brolle!! Nu har vi ju dock ett förhållande där sex med andra kan vara okej även utan frikort, men ändå...

• 7 juli 2007

Svårt att välja mellan Jude Law och Wentworth Miller. Min blivande hade tagit Julia Roberts utan att tveka. Har alltid varit hans favorit.

Svar på tråden Vem har ni som frikort? :-D