• Joli-07

Vem har ni som frikort? :-D

För er som inte vet vad frikort är så är det alltså en person som man, om man får chansen, får ha sex med

För att göra det hela lite mer spännande & inte 100% ouppnåeligt så har jag och min M2B valt två svenska B-kändisar:

Jag har Nisse i Kustbevakarna och min sambo har Tilde Fröling, ha ha ha

• Svar på tråden Vem har ni som frikort? :-D
  • MuffinsTönt

TooBe
    Va kul! jag vill verkligen ha det. Men har inte hittat nån fin motiv. Har inte aktivt letat heller. Men jag tror på att när jag ser den så vet jag det. :D Vart har du dina motiv? Om du vill berätta såklart. Jag vill gärna dem i svanken eller nånstans vid troskanten. :D

• kentfantast

Åh! Justin Timberlake! Hur kunde jag glömma honom?!
    Är en sucker för brädåkare som kan klä sig snyggt. Oh dear!

• Lilla Li

MuffinsTönt: Jag tänkte som du. Ville ha en liten tatuering någonstans där jag kan dölja den om jag vill, visa den om jag vill, och känna mig vacker och sexig även när jag är avklädd med den. Har en känsla av att om det blir för mycket eller för stora tatueringar så kommer jag känna mig för hård... Jag har en fjäril/tiger på skuldran. :)

• kentfantast

MuffinsTönt:
    Jag gjorde en på höftknölen för många år sen... Förvånades över att det inte alls gjorde särskilt ont. Lite ont, men inte så man grät liksom...

• MuffinsTönt

Han som spelar Clark Kent i Smallville! SUUUPER SNYGGG!!!! Hon som spelar Lana är också humla snygg. :?

• Too Be  gift nu

MuffinsTönt

Jag har åsnan Ior från Nalle Puh på ena skuldran och zodiakens tecken för Skorpionen i svart och rött på ankeln.

Nu funderar jag på om jag skulle ha en liten i nacken eller i svanken.

Heltäckta tatueringar tar längre tid och känns lite mer. Min bror har Carpe Diem på överarmen och den tog ingen tid alls.

• Too Be  gift nu

MuffinsTönt
    Måste hålla med om Smallville och vilka ögon Lana har !!

• MuffinsTönt

Ior! Min favoritfigur. Men jag vill ha en symbol eller tecken. Gärna inte heltäckande. Har också tänkt pierca mig i naveln. Men tror jag tar tatuering istället. Känns mer intimt och personligt på ngt sätt.

• MuffinsTönt

Oj... ni snackar om snygga hunkar och så kommer jag in och snackar om tatueringar. Får be TS om ursäkt och kanske starta en ny tråd. :? :D

• Lilla Li

MuffinsTönt: Dean Cain från Lois & Clark då?! :D:D:D

Jag har haft piercing i naveln också, men den växte ur. Den gjorde mindre ont att göra en tatueringen kan jag tillägga... Inte för att tatueringen var så farlig heller iofs...

Svar på tråden Vem har ni som frikort? :-D