• Joli-07

Vem har ni som frikort? :-D

För er som inte vet vad frikort är så är det alltså en person som man, om man får chansen, får ha sex med

För att göra det hela lite mer spännande & inte 100% ouppnåeligt så har jag och min M2B valt två svenska B-kändisar:

Jag har Nisse i Kustbevakarna och min sambo har Tilde Fröling, ha ha ha

• Svar på tråden Vem har ni som frikort? :-D
  • MuffinsTönt

Kom på en sak. När jag gick i mellanstadiet tyckte jag prins Phillip var såååå söt. Och att han BARA är 2 år äldre än mig. :D:D:D

• kentfantast

den lilla bruden, MuffinsTönt:

Och jag var hemligt kär i han som körde Airwolf!!! Vi har alla gamla synder i vår manliga garderob...

• silverdrake

okej här är min lista

johnny depp (helst i kapten Sparrow outfit ;))
    joaquin Phoenix (sååå snygg och lite bad boy look)
    Errol Flynn (när han var ung, innnan han blev pluffsig :))
    Daniel Craig (den besatthetem började redan när han var med i Moll Flanders tv-serien och ännu mer när han var med i Tomb raider)
    Harrison Ford (endast som Indiana Jones)
    Sean Connery (förr, nu och för alltid :D)

& Catherine Zeta Jones ( är nog den vackraste kvinnan som finns om man inte räknar med Liz Taylor på sin tid)

• silverdrake

oj, jag glömde en, han den killen som spelar den rödklädde ridpolisen från kanada (kommer inte ihåg vad han heter) i en gammal serie som gick på femman får X antal år sen. han är schnygg!!!!! och väldigt fräsch och ser snäll men samtidigt manlig ut :D:D:D

• Mysprick

Silverdrake: menar du han som hade en varg(?) som följeslagare?
    Lite för präktig för mig....
    Måste bara slänga in en hockeykille i tråden, men Jonaan Hedström, han är nu snygg!

• kentfantast

Åh! Hur kunde jag glömma att sätta Catherine Zeta Jones på min lista? Så otroligt vacker och med en skön (sund) inställning till det mesta.
    "Jag är gravid, jag ska vara tjock. Även 2 veckor efter". Hear hear!

• fes

Min fästman skulle onekligen ta Cathrine Zeta Jones och jag skulle verkligen ta
    LL Cool J !!!!!!!
    Den mannen när han bitter sig i underläppen kan få väldens isdrottningar att smällta !

www.biggeststars.com/imgcontent/galleries/STAR1111/ll-cool-j-15020.jpeg

Jag är inte i de 40 med har oxå hört att sexlivet blir bättre. Kan redan våga påstår att sexlivet vid de 30 är bättre än de 20. Man slappnar av mer och tar inte de så alvarligt och njuter mer

Å vad é de för fel på swing

• kentfantast

Vad är LL Cool J för nisse egentligen? Musiker? Jag minns att han var med i den första Okej-tidningen jag köpte, typ 1990, men jag har ingen aning om vad han är känd för!

Svar på tråden Vem har ni som frikort? :-D