6 oktober 2007 fortsättningstråd
Hejsan
Vår tråd för 6 oktober 2007 har blivit avstängd så nu tänkte jag att då fixar jag en ny till oss
Hejsan
Vår tråd för 6 oktober 2007 har blivit avstängd så nu tänkte jag att då fixar jag en ny till oss
Kul att vi är ungefär lika gamla!
Vi blev tillsammans aug -04, men träffades första gången -99 (Gick ett tag i samma klass på Chalmers). Var sedan bästa kompisar och strulade också nån gång. Förlovade oss juli -06 och blir först bland vännerna att gifta oss.
Vi blir näst-näst först. En av mina bästa vänner gifte sig i höstas och en av Erics i sommras. Vi träffades också på Chalmers. Sjunger i Kammarkören tillsammans.
Vi ska oxå försöka göra egna inbjudningskort. Tror dock att jag kommer gå till en frisör samt få make-upen fixad.
Malin&erik
Är du Chalmerist eller sjunger du bara där?
Jag hoppade av, men läste kemi ett tag.
Har en kompis som oxå träffade sin pojkvän i kören... Verkar populärt!
Saffranin
Jag är skolmåltidsbiträde, och vill man spara in på kostnader så kan det vara till ens fördel
bruden i vasastan och tja vart hon tog vägen vet jag inte. Men hon kanske inte har hittat den här tråden....
malin&eric
Vi träffades 2005 tror jag... vi har inte varit ihop så länge. Men när vi förlovade oss är det ca 20 månader tror jag... 12+8... jag och matte
Så det sticker i folks ögon att det går snabbt för oss. Men det tycker inte vi
Det är helt klart många hål att stoppa pengarna i... Lyckligtvis så hjälper mina föräldrar till en hel del (äldsta dottern
) men det är ju fortfarande en hög att skrapa ihop. Vet inte riktigt vad jag ska göra med hår och smink än. Får se om jag hittar något bra ställe där de kan tänka sig att göra ett bra paket.
Vilken tid på dagen ska ni ha er vigsel och hur gör ni med foton?
Saffranin:
Chalmers sångkör, även känd som koppleri-kören
Jag bara sjunger där. Min bästa kompis går kemiteknik och värvade mig. Det var bra.
Andie: tycker inte att det är något fel med att gå snabbt frammåt. Är det bra så är det.
malin&eric
Vi har vigseln mellan 15:30 och 16:30 och jag hoppas verkligen att det fortfarande är ljust efter vigseln eftersom vi vill ta bilderna efter + att vi vill ha den tagna utomhus för att verkligen få fram den här höstiga vackra känslan som jag har i mitt huvud...
Hur dags ska ni gifta er?
Saffranin: vem är din körkompis? Kul med gemensamma bekanta
Nähepp, nu ska jag sova tror jag. Klockan är 11 här i Thailand och vi ska upp tidigt och fira min mamma som fyller 50 imorgon (plus att Eric har puffat på mig ett tag nu)
Ses!
Vi ska vigas kl 15:00. Planerar nog att ta korten innan för jag har läst så många här som tycker att det blivit stressigt när gästerna har väntat.
Ska ni dansa vals? Vi ska göra det om vi lyckas lära oss det tills dess
Ni har inte lust att hänga med på en kurs malin&erik?
Jag känner Annie i damkören och hennes pojkvän Johan i manskören.