Juni 2007
Hej hoppas vi kan hålla igång denna sida ett tag :)
Hej hoppas vi kan hålla igång denna sida ett tag :)
jag har blivit nojjig på ringar,
kan bara inte bestämma mig om jag ska ha en färdig designad har några som jag gillar, men så kanske man skulle designa en själv.
har ni några favvosar el har ni bestämt er villken ni ska ha?
o gärna om ni har nå bilder att visa...
jätte svårt ju!!!!
pruppa; Visst är det svårt med ringarna! Är också i valet och kvalet.... tur att man har 4 månader på sig i alla fall!
A&R; Nu är klänningen beställd! Får den "hela" 5 dgr innan bröllopet... snacka om att ha is i magen... Fattade inte hur sent jag började jämförtsvis, nåväl nu löser det sig i alla fall!
Föresten förlåt A&R vad jag är snurrig, du har ju redan svarat på vilken du ska ha i andra tråden! Snacka om att jag har varit stressad över det här med klänningen...
Hej tjejer har inte varit med på länge men nu börjar det ju närma sig......hjälp!!! Men vad kul det ska bli!!! Hur går det för er??
Perkan:
Inga problem! Är själv snurrig över jobbet och bröllopet, faktiskt i den ordningen... *funderar*
Att du vågar... skulle bli knasigare än vad jag är på att veta att klänningen inte kommer förrän då. *nyfiken* Vilken blev det?
pruppa & Perkan:
Ringproblemet har jag faktiskt också löst. Är alltid så velig i alla stora beslut (utom att gifta mig med sambon), men när jag provade "min" ring var det som allt föll på plats. Det skulle vara just den!!! Ska leta lite efter bilder... Men, det drog istället med sig att vi byter våra förlovningsringar till andra, för att de ska passa med vigselringen. Vi lämnar in dem och smälter om dem till nya... Lycka till med besluten!
En fråga, hur många av er har bestämt hur er frisyr ska se ut. Själv har jag ingen aning.
Visa gärna bild om ni har. kul att se och jag kan behöva lite inspiration!
här är en länk till andra länkar med frisyrer, massa skoj.
själv har jag inte bestämt exakt men det blir nån halv uppsättning åt hållet med den svartvita bilden som kommer upp i nedanstående länk.
(lite prinsesskänsla vill jag ha o så ska jag ha krona)
www.brudklanningar.nu/har.htm
Gällande frisyr så har jag en bild i huvudet från ett kändisbröllop för flera år sedan som jag försöker få fram en bild på. Det var när Kristin Kaspersen gifte sig... Men hittar inte på den! Kan inte få bilden ur huvudet tyvärr, kanske inte tycker det är lika snyggt idag som jag tyckte då... men det var lite tvinnat där bak, lite annourlunda, inte så romantiskt lockigt (passar inte mig!!!).
pruppa
Jättefina bilder. Du blir jättefin i håret.
Perkan
Det där lät spännande. Gick ut och sökte efter bilder på kristin på google. Allt som kom fram var en gravsten.
perkan -
jag hitta denna tråd med länkar vidare till annat... du kanske hittar nån bra bild på hennes frisyr i nån av alla länkarna där!
www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m1028192.html