Juni 2007
Hej hoppas vi kan hålla igång denna sida ett tag :)
Hej hoppas vi kan hålla igång denna sida ett tag :)
pruppa: ja jag anser att riskastning hör till.
A&R: brudskål har jag inte ens tänkt på.
Jo jag tänkte på det när vi först skulle ha festen på ett wärdshus med mat o alltihop men nu när vi bara ska fika har jag inte haft en tanke på det.
Aiiieweeee idag har jag varit och provat massa brudklänningar!!! Vad fin man känner sig Känns så STORT
Vet att jag är sen men jag har inte fått ihop det innan helt enkelt och för min del kändes det konstigt att gå och kolla brudklänningar innan jul då jag inte hade samma känsla som jag fått de senaste veckorna att det verkligen börjar närma sig. Tar ca 3 månader med beställningen och sedan har vi 1,5 månad på oss om det skulle vara nåt som tur är... jaja... Bara såååå lycklig!!!!!!!
Tyckte inte ni att det var svårt med texten på inbjudningarna? Jag knåpar och knåpar... men jag vet inte.... Och så det här med att spika gästlistan. Tog ni med dom som var "kanske" gäster eller bjöd ni bara de "självklara". Vi har inte tagit med alla släktingarna utom bara de vi umgås med, detta mot min fars förtret då han tycker det var jätte konstigt att jag bjuder hans syster med familj men inte bror med familj.
Marsuinna; Känner exakt som du, ena dagen coollugn, andra dagen värsta bridezillan!
Perkan:
Nu har jag kollat igenom våran budget en gång till och rättat till lite som jag räknat fel på! Men summan av kardemumman blir ungefär densamma. Hua vad pengar!!
Har inhandlat lite till placeringskort och ska handla lite till festprogrammen tänkte jag så kan man ju börja så smått med det när man får tid!
Men usch vad svårt det är att skriva om alla gäster!Vill gärna att det ska vara fyndigt och att det ska rimma.. Hmmm
Hej igen!
Är hemma med sjuka barn idag
Var o hjälpte min syster med festprogrammen igår. Kul att få lite inblick i hur dom görs så kan jag när det blir min tur att börja!
Hon Gifter sig på lördag och det ska bli så kul!!
Marsuinna; Buuudddgett, hur stavas det?
Jisses, vågar inte ens visa den för någon!!! Hihi..
Duktigt att börja med placeringskort etc redan nu. Är inbjudningarna utskickade och klara redan? Vilka färgtema kör du i?
Perkan: Haha nä, jag vågar knappt titta på min själv
Jajamensan inbjudningarna är utskickade Gjordes redan i december :-O Vilket var planerat eftersom många började prata om semester, hyra stugor osv.
När ska ni skicka era?
Vi kör ljusrosa och brunt färgtema! Gillar de färgerna så
Och ni?
Marsuinna ; Vi kör färgtema cerise/silver, blir snyggt tror jag och väldigt "jag". Blir ca om 2-3 veckor ungefär. Ljusrosa och brunt lät fint...
Hur skrev du texten, kort konsist och formellt eller mycket text och utförligt?
VAB, inte så kul Har du ett eller flera, och hur gamla?
Perkan: Cerice/silver blir jättefint tror jag!
Nja, jag måste nog säga att det var ganska kort och konsist. Påvänsta sidan skrev vi telenummer och namn till toastmaster och att vi älskar barn men denna dag har de roligare hos barnvakten.Känns som det förtar om det är för mycket text! Vad spännande att snart skick aut dem då Håller ni det hemligt eller vet de flesta ändå? Vi höll det hemligt till inbjudningarna kom
Vi har två små döttrar! Äldsta fyller 3 nu i mars och yngsta är 1 år o 7 mån.
Har ni barn?
Marsuinna; Nästan som oss då! Vi har en dotter tillsammans som är 18 månader och sedan har min sambo en dotter sedan tidigare som är dryga 3 år.
Hej, jag tillhör inte eran tråd men kollade in här. Vi skall gifta oss den
14 juli 2007. Ville bara kolla med er ifall ni har börjat på era festprogram?