Juni 2007
Hej hoppas vi kan hålla igång denna sida ett tag :)
Hej hoppas vi kan hålla igång denna sida ett tag :)
*Caso78:
strösse I love!! hoppas vi får se en bild så småningom.
nu måste jag sluta surfa och gå ner och börja göra prototyper till inbjudningarna...
kramen!!
070602 : Jag ska försöka ordna m foto på ringen när jag får den/ dem . Ang. inbjudningar, mina är färdiga att postas, fattas bara frimärken.. men tycker att det äör liiite väl tidigt.. ska försöka hålla fingrarna i styr o vänta till alla hjärtans innan jag lägger dem på lådan
Har ni bokat frisör och fotograf ännu?
Har ni bokat fotograf och frisör ännu? Känns som om jag borde gjort det för länge sen...
-fröken inga...
Jag bokade fotograf igår faktiskt och bokat frisör och och make-up där jag ska vara innan jag gifter mig.. Sen manikyr och pedikyr dagen innan.. =) Känns bra att ha det bokat även fast det är långt tid kvar.
/Sofia
Jag har också bokat fotograf o uppsättning + smink... Fotograf B. Grenfeldt och Hår o smink på Paul de Vence i Sthlm . Naglar har jag inte bokat ännu...
Ojj...bokade fotograf och smink för ett tagsedan (innan jul!). Nu är bandet klar också puuuhhh!)men väntar fortfarande på papper leverans för att göra inbjudningarna...
jag har oxå bokat detta, känns verkligen skönt. nu är det typ bara transport från kyrkan samt bröllopsresan.
vad kostar erat smink och hår??
har ni börjat funderar på brudbukett?
efterlysning
Pedersen 2be
jag tror jag vet vart ni bor
om jag tror rätt ligger kyrkan ni ska gifta er i vid älven ?
kan det stämma?
Lite nyfiken bara!
hej hej!
här är en till juni brud!!!
30 juni närmare bestämt!
har legat lågt i planeringen men nu börjar det ta fart!
i går bestälde jag klänning, sjal, underkjol o krona, o det skulle komma i mars nångång!!!
ska åka o prata med fotografen i dag el morgon, o frisörskan nästa vecka! sminket tänkte jag göra själv, el möjligen att nån av mina systrar får den äran!
resten är fortfarande i tänkar stadiet, blommor, solist o festen...