• Cezi

Juni 2007

Hej hoppas vi kan hålla igång denna sida ett tag :)

• Svar på tråden Juni 2007
  • *S*

Hej,

Juni07, jag tror att jag kommer ha en sjal över om det nu skulle bi kallt med det kommer det inte blil!! :) Man får väl frysa den största delen är man ju ändå inne.

070602:
    Det gör inget.. kl 16 är kl 16:00 det är bara du som kommer tänka på det.

Kommer skicka ut mina inbjudningar i mitten av februari, det är väl inte sent. Osa kommer att vara i slutet av april..

/S

• pruppa

*S* - vi kommer skicka inbjudningarna 2 mån innan med osa 1 mån innan så tror inte jag skulle kalla det sent att skicka dom i februari, värkar nog rätt normalt om man läser runt!

Juni07 - ja man får väl ha ett paraply i beredskap antar jag, men det kanske finns regnkläder för brudklänning, va skojjig man skulle se ut

• 070602

tack tjejer!
    då ska jag snart börja pyssla... idag kom mina cellofanpåsar och sidenband med posten - jippi!

jag har oxå köpt en sjal att ha över axlarna. kan nog kännas skönt att veta att man har något även om den inte används. min är ljus-ljungrosa och lite stickad/virkad i stora maskor (ok, det där lät asfult men den är fin :D )

kramen!

• A&R

Är nöjd med dagen! Sambon hittade äntligen ett par lackskor, både snygga och till rimligt pris.
    Och... jag har hittat vigselringen jag vill ha!!! Har beställt den, och vi kommer framåt att lämna in våra förlovningsringar för att göra nya. De vi har passar inte till vigselringen, men det var vi beredda på. Tog ett snabbt beslut i somras när vi förlovade oss, och kom nu fram till att nedsmältning och omarbete av ringarna blir billigare.
    Nu är vi ett steg till på vägen... kom igår på att det är mindre än fem månader kvar!

• BrudJuli2007

Hej! Har precis fått byta datum från juli till juni (9:e)... Kändes som det blev lite brådis nu när man tappar en dryg månad :)

• A&R

BrudJuli2007:
    Oj, det förstår jag... Känner redan paniken komma över att få ihop allt, och vi gifter oss inte förrän 30 juni.
    Lycka till!!

• Juni07

9 juni gifter vi oss också förstår att du får lite panik när du får en månad mindre att planera på, jag har också lite smått panik ibland fast jag haft det datumet hela tiden, mindre än 4 månader nu

• 20070607

Vi gifter oss också 9 Juni och jag är kolugn. Förmodligen skulle jag inte vara det men jag tycker att jag har det mesta under kontroll. Vissa saker kan man inte göra för tidigt. Våra inbjudningar skickades ut för 3 veckor sedan och det uppskattades jättemycket av gästerna pga att många jobbar även helger. Nu har de som behöver fixat ledigt. Klänningarna kommer ibörjan av mars, skor och u-kläder kan jag inte köpa innan dess. Ringar är beställda,frisör och blommor likaså. Mat och lokal klart. Det som är ? är solist,band annars rätt så klart.

• fröken_inga

Skickade iväg våra inbjudningar igår. Nu är det liksom PÅ RIKTIGT helt plötsligt. Jobbigt att behöva vänta dessa fyra månadee

• Juni07

Har ni skickat in papper för hinderprövning ännu? eftersom vi gifter oss 9/6 så har vi mindre än 4 månader kvar nu så kankse ska ta och fylla i dem, eller finns det nån anledning att vänta lite...?

Svar på tråden Juni 2007