• Cezi

Juni 2007

Hej hoppas vi kan hålla igång denna sida ett tag :)

• Svar på tråden Juni 2007
  • fröken_inga

Vi gifter oss också 9e och vi skickade in hindersprövningen igår. Såg ingen anledning att vänta, den håller ju i fyra månader. Det gäller att inte slarva bort den, det är allt.

• Juni07

En sak jag inte fattar är vad man ska skriva långt ner till vänster, i rutan där det står, "vi vill att intyg om hindersprövnings sänds till" är det våra namna och adress eller vad....?? hur skrev ni??

• fröken_inga

Dit ni vill att de ska skicka pappren, som er adress ja.

• BrudJuli2007

Vad bra att ni pratade om hindersprövning. Hade inte tänkt på att det var dags att fylla i en sådan.

Hur gör man med efternamn? Vi gifter oss 9/6 och har beställt flygbiljetter i våra gamla namn till 23/7. Kan man vänta med namnbytet?

• caso78

hej... gu´vad bra att ni tog upp hindersprövning, det var som bortblåst för min del... O min m2b vet väl knappt vad det är för ngt så det e upp till mig o fixa

• Juni07

BrudJuli2007: jag tror det är så att bara det står samma namn i passet som på biljetten så är det lungt!

Vi gifter oss också 9/6, men jag bokade resan i mitt nya namn (känder lite märkligt) eftersom jag ändå måste fixa nytt pass

• Juni07

En fårga till, kan man skicka Hindersprövningen och namnbytet i samma kuver, har den ifyllda men slogs av detta precis

• fröken_inga

Vi skickade dem i samma kuvert. Måste ju bli enklast för dem, i vilket fall så ska de ju ändå till samma ställe.

Don´t worry. Be happy. do do do do do do do

• Juni07

tack för svaret nu kan jag posta på lunchen
    en lätt irriterande "nojja" över allt möjligt har infunnit sig...

Svar på tråden Juni 2007