Juni 2007
Hej hoppas vi kan hålla igång denna sida ett tag :)
Hej hoppas vi kan hålla igång denna sida ett tag :)
Vi gifter oss också 9e och vi skickade in hindersprövningen igår. Såg ingen anledning att vänta, den håller ju i fyra månader. Det gäller att inte slarva bort den, det är allt.
En sak jag inte fattar är vad man ska skriva långt ner till vänster, i rutan där det står, "vi vill att intyg om hindersprövnings sänds till" är det våra namna och adress eller vad....?? hur skrev ni??
Dit ni vill att de ska skicka pappren, som er adress ja.
tack
Vad bra att ni pratade om hindersprövning. Hade inte tänkt på att det var dags att fylla i en sådan.
Hur gör man med efternamn? Vi gifter oss 9/6 och har beställt flygbiljetter i våra gamla namn till 23/7. Kan man vänta med namnbytet?
hej... gu´vad bra att ni tog upp hindersprövning, det var som bortblåst för min del... O min m2b vet väl knappt vad det är för ngt så det e upp till mig o fixa
BrudJuli2007: jag tror det är så att bara det står samma namn i passet som på biljetten så är det lungt!
Vi gifter oss också 9/6, men jag bokade resan i mitt nya namn (känder lite märkligt) eftersom jag ändå måste fixa nytt pass
En fårga till, kan man skicka Hindersprövningen och namnbytet i samma kuver, har den ifyllda men slogs av detta precis
Vi skickade dem i samma kuvert. Måste ju bli enklast för dem, i vilket fall så ska de ju ändå till samma ställe.
Don´t worry. Be happy. do do do do do do do
tack för svaret nu kan jag posta på lunchen
en lätt irriterande "nojja" över allt möjligt har infunnit sig...