• Cezi

Juni 2007

Hej hoppas vi kan hålla igång denna sida ett tag :)

• Svar på tråden Juni 2007
  • Lollzan

Jag ska oxå gifta mig i juni. Den 30:de

• caso78

070602 : Jag antar att du gifter dig samma datum som jag med anledning av ditt nick 2/6-07? Ringen som du beställt i vitt guld har jag också funderat på... vad kostar din ring? Har inte kollat priser riktigt, bara surfat runt på nätet o kollat modeller...

• 070602

*caso78:
    älskar ringen!! beställde den på Guldfynd. totalt med tror det exakta priset var 4800:-, totalt blev det 5300:- med gravyr och försäkring. ska hämta den till alla hjärtans dag!!

• caso78

070602: det var ju ett överkomligt pris, och fin är den... ska gå o kolla på den "live" nå´n dag i butiken .

• ~Annelie~

provade nyss samma ring, men den var för tjock gentemot min förlovningsring :(

vet inte vad jag gör nu.. den e ju sååå fin

• loveheart1

Hej på er! Här kommer en juni brud till:)
    Den 30 Juni -07, gifter jag mig.

• TigerLinn

sorry brudar men jag lämnar denn tråd.. blir inge juni brud *ledsen* men har kommit upp saker inom familjen som måste gå före... lycka till alla.. (kommer nog hänga på BT endå)

• *S*

TigerLinn..

Tråkigt.. hoppas allt löser sig. Och att du blir gift så småningom. Ta hand om dig.

• TigerLinn

*S* jo de blir jag nog är ju bar auppskjutet

• caso78

Hipp hipp hurraa... har hittat min ring nu, och även beställt den... Blev ingen allians som jag först tänkt... detta är en specialare...Jag har en vanlig förlovring i vitguld och nu har jag lämnat in den i samband med vigselringsbeställning.. De ska sätta lite strössel på förlovringen o sen köpte jag en "överliggare" heter det så? Eh.. jaja... stenen på vigselringen hamnar iaf delvis på förlovnringen, båda i vit guld och med strössel.. skitasnyggt!

Svar på tråden Juni 2007