Juni 2007
Hej hoppas vi kan hålla igång denna sida ett tag :)
Hej hoppas vi kan hålla igång denna sida ett tag :)
Jag ska oxå gifta mig i juni. Den 30:de
070602 : Jag antar att du gifter dig samma datum som jag med anledning av ditt nick 2/6-07? Ringen som du beställt i vitt guld har jag också funderat på... vad kostar din ring? Har inte kollat priser riktigt, bara surfat runt på nätet o kollat modeller...
*caso78:
älskar ringen!! beställde den på Guldfynd. totalt med tror det exakta priset var 4800:-, totalt blev det 5300:- med gravyr och försäkring. ska hämta den till alla hjärtans dag!!
070602: det var ju ett överkomligt pris, och fin är den... ska gå o kolla på den "live" nå´n dag i butiken .
provade nyss samma ring, men den var för tjock gentemot min förlovningsring :(
vet inte vad jag gör nu.. den e ju sååå fin
Hej på er! Här kommer en juni brud till:)
Den 30 Juni -07, gifter jag mig.
sorry brudar men jag lämnar denn tråd.. blir inge juni brud *ledsen* men har kommit upp saker inom familjen som måste gå före... lycka till alla.. (kommer nog hänga på BT endå)
TigerLinn..
Tråkigt.. hoppas allt löser sig. Och att du blir gift så småningom. Ta hand om dig.
*S* jo de blir jag nog är ju bar auppskjutet
Hipp hipp hurraa... har hittat min ring nu, och även beställt den... Blev ingen allians som jag först tänkt... detta är en specialare...Jag har en vanlig förlovring i vitguld och nu har jag lämnat in den i samband med vigselringsbeställning.. De ska sätta lite strössel på förlovringen o sen köpte jag en "överliggare" heter det så? Eh.. jaja... stenen på vigselringen hamnar iaf delvis på förlovnringen, båda i vit guld och med strössel.. skitasnyggt!