• Cezi

Juni 2007

Hej hoppas vi kan hålla igång denna sida ett tag :)

• Svar på tråden Juni 2007
  • TigerLinn

Honey Boo även fast min m2b sett modellen på bild (han har sett en liknand ei verkligheten() så har hon nog inge uppfattning hr den sitter på mig

• *S*

Hej alla junibrudar :) Var ska alla åka på bröllopsresa?
    Vi ska till Aruba, åker dagen efter tidigt. Undrar om man kommer vara trött? haha

Är vi långt efter med inbjudningarna om vi inte ens har börjat att titta på papper?
    När har ni satt ert OSA datum?

Tacksam för svar :)

070602
    Jag vet för min tärna sa att sin syster skulle på ditt bröllop, var blev er fest?

/Sofia

• Honey Boo

*S*

Vi har satt OSA till förste april, inbjudningarna skickades ut i förra veckan. Eftersom vi har mycket släktingar som kommer långväga ville vi vara säkra på att de inte hann boka upp ngt annat!

Vi åker till Sicilien två dagar efter bröllopet!

• Soofia

*S*,

Vi tänkr på att boka en resa till mauritius under hösten (okt-nov) i stället för att åka direkt efter bröllopet.

OSA tänker vi ha 31 mars, vi gifter oss 16 juni, men många kommer att resa långt och vi behöver lite tid för hotell bokningar osv...

Mvh,

• Junisol

Vi har inte planerat bröllopsresan än, men antagligen blir det en storstadsweekend i höst istället för resa direkt efter bröllopet. Rom eller Nice ligger nära till hands.

• Pedersen 2be

Hej på er!
    Vi har bokat in en resa till koh samui Vad gäller inbjudningskort så har vi inte heller börjat kolla på papper men vi ska väl försöka få iväg dem så fort som möjligt...

• bride 2 be

HEJ ALLIHOPA BRUDAR
    vi åker till Parga i två veckor två dagar efter bröllopet. Hade gärna åkt längre typ thailand men dit var vi för två år sedan. Har även avverkat australien, mexico, dominikanska republiken men aruba eler malaysia hade varit top. För att inte tala om cooköarna!
    Fast hos oss är det lite plånboken som styr. Sambo studerar med csnbidrag och vi ska betala det mesta själva så det blir ljuvliga grekland och i juni är vädret helt ok
    Lite konstigt att åka ifrån barnen men det ska nog gå

Våra inbjudningskort har vi gjort själva på datorn samt även kuvären. Vet inte när vi ska posta dem men jag tror det blir till veckan

Pedersen 2be
    jag tror jag vet vart ni bor
    om jag tror rätt ligger kyrkan ni ska gifta er i vid älven ?
    kan det stämma?
    Lite nyfiken bara!

• Bröllopstokiig

*S*

snacka om sammanträffande!!! dessutom snodde ni vårat festställe ;D så vi får vara på Djursholms Värdshus som vi nu är hemskt nöjda med!!!

jag ska i helgen åka å kolla på papper. har köpt en tapet som ska vara hela bröllopetstema så den ska såklart finnas även på inbjudnigarna... men jag tycker det är svårt vad man ska skriva!! vad skriver ni??
    OSA har vi satt 1 maj då vi skickade save the date med julkorten så vet ju alla och vi ska vara på restaurang och dom behöver veta antal senast samma vecka...

vi reser till Rom på måndagen, 4/6 en vecka. känns superlyxigt men vi har förstås inte bokat ännu....

någon som hittat fina skor??? vill inte ha klassiska vita satinskor då jag har en Rembo Styling (tycker inte det passar) letar efter sandaletter i silver

Kram!

• *S*

070602

Vi tänkte väl ha 30 april eller 1 maj som OSA datum.
    Men jag känner att man måste gå ut och spana på papper.

Det ska bli så kul.. vi kanske ses utanför kyrkan.. en lättad (jag) och en lite nervös :) )

Det ska bli så otroligt roligt..

KRAM!

• TigerLinn

*S*

vi tänkte ha OSA kring 21 april då de är många som reser långt å så..

Svar på tråden Juni 2007