• Cezi

Juni 2007

Hej hoppas vi kan hålla igång denna sida ett tag :)

• Svar på tråden Juni 2007
  • 070602

Cezi: ja men då var det ju bara bra! hoppas du får trevliga kompisar i en ny tråd med din månad så annars får du hänga kvar me oss!!

Juni07: jag tycker som du - varannan dag!! inatt låg jag å oroa mig... just nu är det fotograf som gör mig lite oroad - det har vi inte bokat. har ni?? priser?? tycker det är en djungel och kanske e alla redan bokade...

igår handlade jag ett strumpeband (med lite blått) örhängen och armband. har nu kvar underkläder och skor. samt att boka frissa å make. alltså för mig...

jag vet hur inbjudningarna ska se ut men har inte börjat... bara att fila på texten. vad skriver ni?? lägger ni med ett infoblad??

gud det var verkligen tusen frågor!! sorry!!
    kram!

• Cezi

070602

Kommer nog att komma hit lite då och då och fråga er saker...

• Juni07

070602:

Jag har också underkläder och skor kvar att inhandla, har hittat ett par bronsfärgade skor men vågar inte köpa "tänk om jag hittar några andra" suck!! smycken köpte jag häromdagen.

Vi har gjort våra inbjudningar men inte skickat dem, vi la med ett infoblad med lite allmän info om transort mat kontaktpersoner och vägbeskrivning mm

Min syrra är frissa och är van att göra brudar, känns skönt att ha henne till hår och makeup

• summergirl

Hej! Får man vara med? Vi ska gifta oss den 16/6. Skulle gift oss 30/6 först men har ändrat det. Har velat en hel del men nu är det ialla fall spikat.Hur långt har ni andra kommit och vad bör man ha klart nu en sådär 5 månader före (hjälp!) the big day?

• Juni07

Välkommen "summergirl" såklart du får vara med.
    JAg tror att det du ska börja med om ni just bestämt datum är att boka de stora sakerna som kyrka, lokal, fotograf, frisör beror såklart på vilket upplägg ni ska ha!
    Klänning är bra att börja titta på i tid många butiker har några månaders leverans tid.
    Skriv en lista på allt du kommer på, sen sätter du prio ordning på dem sen är det bara att sätta igång...lycka till och ställ frågor här....

• *S*

070602...
    Vi gifter oss också i Täby Kyrka fast en timme före er.. :)
    Det ska bli så spännade.
    Har lite problem med vilken fotograf manska boka, det är en djungel.

/*S*

• summergirl

Juni 07
    Vi har bokat kyrka, lokal, frisör, solist, tärna, toastmaster och jag har köpt klänning och skor.Just nu håller vi på att försöka bestämma oss för en fotograf. Tycker att det är skamligt dyrt! Och min sambo ska fråga sin kompis om han vill vara bestman. Och så håller vi på att fila på inbjudningslistan och kollar inbjudningskort..

• summergirl

Gästlistan skulle det vara....

• Kristina07

Inbjudningarna är iväg!!!!

Idag när posten hämtas ligger det inbjudningar där! Vad telefonen kommer ringa! Vi förlovade oss på nyårsafton, och har inte träffat så många sen dess. Det är alltså ingen av de inbjudna som ens vet att vi är förlovade! Känns jättekul!!! Vi går omkring och strålar av lycka!

Vi har också bokat in bröllopsnatten nu.

Detta är klart:
    Lokal för vigsel
    Lokal för fest + mat
    Bröllopsnatten
    Min klänning
    Sambons kostym
    Sambons skor

Vi har bestämt vart vi ska på smekmånad, det blir Göteborg och Liseberg med barnen.

Följande är inte klart:
    Skor till mig
    Underkläder till mig
    Skjorta+slips till sambon
    Kläder till barnen
    Frissa
    Tiara/Diadem till mig
    Bröllopsbukett
    Fotograf
    Limosin

• Juni07

Kul, vad spännande att vänta på det första samtalet.
    vi ska posta våra inbjudningar nästa vecka!

Vi verkar kommit ungefär lika långt i planeringen, men vi har inte resan klar

fotograf och frisör är däremot klart!

Svar på tråden Juni 2007