Juni 2007
Hej hoppas vi kan hålla igång denna sida ett tag :)
Hej hoppas vi kan hålla igång denna sida ett tag :)
*puffar*
Jag har beställt ringen :)
Får den någon månad innan bröllopet :)
Det blev en "billig" ring som jag vill bygga på i framtiden...
www.hellkes.se/images/products/large/224.jpg
Cezi:
Jättefin ring! Enkel och klassisk. Du kommer inte att tröttna på den. Precis det som känns viktigt för mig.
Jag har inte varit o provat/kollat på ringar ännu, men har tänkt att ta första racet efter helgerna! Kommer att gå o kika i butiker först, men sedan kanske man kan beställa på nätet. Hur har ni gjort?
All planering har fått kliva åt sidan lite, till förmån för jul o nyår... Men snart kan man komma igång på allvar! :)
Det som jag inte kan släppa och som känns angeläget att bestämma är färgtemat. Och jag som är så ombytlig.. ena dagen är det vitt, grönt o guld och nästa dag rosa o guld, nästa brunt o creme, osv...
Jag kommer aldrig att kunna bestämma mig! Jag får lämna det helt i min blivandes händer.. som är måttligt road av mina olika infall o funderingar.. :D
2/6 är det min tur.
Jag känner mig enort stressad, känns som att jag blundat lite för allt som ska göras och framför allt alla pengar som ska skrapas ihop!
Nästa steg är att jag ska åka till kungsbacka och hoppas på att hitta min klänning i januari nån gång.
Materialet till inbjudningskorten är beställt och när de kommer så ska jag sätte igång och pyssla
Har ni bestämt klänning än??
Ser att jag äntligen hittat fler junibrudar. Gifter mig 30 juni, och efter att ha läst era inlägg känner jag mig verkligen efter i planeringen...
Hej, som tur är finns ju hellkes.se i min hemstad så jag har varit i deras studio och provat ringar, sen beställde vi via mail och hon tjejen som jag pratat med ringde och bekfäftade allt.
Angående färgtema blir det orange, creme och guld...lite vitt ska finnas på bordet och dekoration av lokalen..
Min klänning är i ivory, tyvärr har jag ingen bild på den ännu men hade tänkt att fixa det snart. Köpte den på rean och betalade 2700:- för den mindre än halva priset.
Gifter oss den 26/6
www.meilland.com/rja/roses/puydufou.jpg
www.meilland.com/rja/roses/caroline.jpg
A&R:
Vi har än så länge bara bokat kyrkan o prästen. Bröllopsresan är också ordnad. Men annars allt annat är kvar... Lite stressad, måste jag erkänna. Men jag tror att jag kommer hinna, brukar vara effektiv när jag väl sätter igång :)
Vi ska inte ha så många gäster och försöka hålla en enkel ton på det hela. Det blir buffé i församlingshem eller bygdegård efter vigseln. Ingen fest, pga att det kommer vara många barn med och vi vill ha det så. Sedan kommer vi att åka iväg och mysa på något hotell.. Å, nu längtar jag! :)
Hej på er!
Denna tråd hade jag missat! Hade den andra juni07 tråden i mina favoriter med där har det varit stiltje BRA LÄNGE! KUL att det finns en ny tråd!
För övrigt: VI gifter oss i västra husby den 30:e juni! Det blir på våran 6 års förlovningsdag! Vi höll det hemligt fram till nyss då jag inte kunde hålla mig längre och skickade ut inbjudningarna
Fast tur var väl det för vissa hade redan börjat planera semester... Vi har satt vårt osa till den 2:e April.
Det svåra nu tycker jag är maten... Vill ju hitta bra mat till bra pris... Skulle ju vilja provsmaka innan Vad ska ni andra ha för mat?
//M
Vi ska ha Buffé, våra huvudingredienser är lax och kalkon, tomatsallad och annan sallad blir det, nybakat bröd...har inte kommit på resten ännu