• Cezi

Juni 2007

Hej hoppas vi kan hålla igång denna sida ett tag :)

• Svar på tråden Juni 2007
  • fröken Inga

Det är ju så svårt med osa, man vet ju inte när folk planerar sin sommar. Skriver man för tidigt så har folk kanske inte hunnit planera så långt att de är redo tacka ja och säger man för sent kanske man får det asstressigt.

Men 1-2 månader innan k ä n n s ju som rätt lagom....

• Juni07

fröken Inga: Ja, jag tror vi kommer att sätta 31/3 som osa, känns lite tidigt men bättre det än för sent!!
    Vi ska skriva klart våra i helgen så sen är det för sent att ändra.

Såg för övrigt att vi gifter oss samma datum 9/6, kul

• Juni07

den där sista smiley´n skulle inte vara där, hur gick det till??

• Junibrud 2007

Tror ni osa den 30/4 är för sent? (vigsel 9 el. 16 juni) vi ska bara bjuda våra familjer ca. 20 pers.

Jag tyckte nästan 3 mån innan var väl tidigt...smaken är som b-ken

• fröken Inga

nu blir jag förvirrad med alla datum. Om vi alla tre gifter oss 9e juni
    Jag: 7 veckor innan
    Juni 07: 11 veckor innan
    juni2007: 5 ½ vecka innan

Det är nog bättre med för tidigt än för sent. Men allt beror ju på hur bröllopet är utformat. Om inblandade aggangörer behöver ha besked och sånt. Tror i och för sig att man hinner mycket på fem veckor. Man kan ju förbereda det mesta ändå...

• Junibrud 2007

Oj blev det bara 5½ vecka innan...nä det var väl nära....nog vill jag ha mer tid på mig. Kanske 7-8 veckor låter bättre

• fröken Inga

21 eller 28 april blir det då att välja mellan. Det är dem jag också velar mellan...

• Juni07

FÖr att vara lite "fröken petnoga" så är det 10 v innan...hmmm känns lite långt ändå funderar nu om vi inte ska ändra till vårta första förslag ändå, 14 april då är det 2 månader kvar, och 8 veckor

• Junisol

Hej! Jag gifter mig också i juni 07, närmare bestämt 9:e. Vi har det mesta klart känns det som. Lite detaljplanering och -fixande plus min blivandes och barnens kläder, men annars är allt grönt. Känns jätteskönt! Ang. osa så kommer vi att ha det 20/4, då jag läst att det skall vara mellan 1 och 1½ månad innan vigseln.

• Cezi

Hejsan!

Vi gifter oss den 23 juni i Vikens Kyrka utanför Helsingborg.
    Och efter ha läst all har jag bestämt mig för att skicka inbjudningarna i mitten av Januari och ha OSA datumet I början av Maj :)

Våra kort gör vi själv, de kommer att se antika ut :)

Min klänning har jag köpt på rea på anina.se (fast i butiken).

Svar på tråden Juni 2007