• Cezi

Juni 2007

Hej hoppas vi kan hålla igång denna sida ett tag :)

• Svar på tråden Juni 2007
  • majka

Hej!

Får jag va me.... Vi gifter oss den 2/6. Vi kommer skicka ut inbjudan så den anländer till gästerna den 2/1. Vi har OSA i början av maj. Jag tror det kommer bli jätte bra. Vi har väl det mesta under kontroll.. Festhäftet är väl det som hänger över en.. man vill ju verkligen få till det. Ska ni göra ert själv??

• Cezi

Fast det finns fler motiv än de två som är på bilden :)

• Juni07

Vi kommer att göra vårt festhäfte, tänkte först inte ha något men har kommit fram till efter viss påtryckning från M2b att vi behöver ett sådan.

Det krävs en hel del jobb för att få det bra, men sök här på BT finns massor av länkar till andra brudars sidor som man kan "låna" lite idéer eller sno rakt av

• Tjolahopp

Dark angel: ja väntar med spänning Ska kika runt lite under jul då har ja lite tid över!

juni07: Åh, va bra om man kan få lite tips i butiken. Det är ju där problemet ligger, bara ja vet hur ja ska göra så tycker jag nog oxå d e lite kul å pyssla Vill även ha små söta askar som du nämnde. köpte du nån mall eller halvfabrikat?? Antingen som du tänker göra med placeringskorten? men ja såg en bild då man hade satt korten med en pytteliten klämma på glaset, var oxå väldigt fint. Ska spana efter nåt att lägga i me, säg gärna till om du hittar något bra

• Juni07

mallen till askarna hittade jag här:www.brudobrollop.se/ titta under "gör det själv" och sedan "weddingfavours" där finns mycket annat också

• Juni07

den här sidan har jag snott massor av idéer ifrån, (en tidigare bruk här på BT)

www.annaodavid.se/bilder/bilder.htm

Festprogramet är också kanonbra, vi kopierar nog en del härifrån, hoppas ingen misstycker!

• fröken Inga

cezi, vad kostade det?

Svar på tråden Juni 2007