Juni 2007
Hej hoppas vi kan hålla igång denna sida ett tag :)
Hej hoppas vi kan hålla igång denna sida ett tag :)
Fyllde just i det mesta av hindersprövning. killar massor i magen!
hihi... måste ju också göra..Ska ladda ner ett ex nu..
har inget annat att pilla med inför bröllopet.. måste ju göra NÅGOT...Vill vill vill *L*
*tänker högt* Kanske ska fylla i en om namnändring med.. fast jag har ju fortfarande inte bestämt mig för hur jag vill ha det...
Ska jag byta helt till hans efternamn.. eller ska jag ta hans efternamn med mitt som mellannamn...hmmm
En fråga.. Är det någon som vet när lappen om namnbyte ska skickas in? Före eller efter vigseln?
Den skickar man in samtidigt som hindersprövningen. Har inte hittat någon skriftlig text om tidsbegränsning dock...
inte jag heller.. man får väl hoppas på att det blir rätt :p
men vad e det för ruta på hindersprövningen man kan kryssa i om det skickas med en bilaga? vadå för bilaga?
Hej tjejer!
Vi gifter oss den 30 Juni. Har tagit det riktigt lungt med bröllopsplanerna de sista månaderna men nu känns det som allt tar fart igen...Vi gifter ju oss i år!!!=) Är det någon mer än jag som har börjat fundera på tiderna kring själva bröllopsdagen? Tycker det är svårt att beräkna hur lång tid de olika sakerna man ska göra innan vigseln tar. Nån som vet?
Hej hej!
börjar visst bli liv i tråden!
jag fick lite ork igår å rinde stället vi ska ha festen på så jag fick lite info att planera utefter.
sen har jag prelbokat DJ å kontaktat Gourmandie för provsmakning av tårtor ;D sen har jag börjat fundra på underkläder... lutar å bekväma under dagen för att sedan dressa om för natten hihi!
kär & galeb:
känner precis som du - hur lång tid tar allt??? helt omöjligt att veta ju!! men vi gifter oss först kl 16 och det känns toppen tycker jag. tror inte man behöver stressa då.
fröken Inga:
var beställer man hindersprövning å namnbyteslappen? smart ide där att redan fylla i så det bara är att posta! ska nog med göra så!
jag har gjort min egen planering utifrån den här på BT. så nu vet jag vad jag ska göra månad för månad....
kram alla!
PS. tror jag hittade MIN ring idag...
Hejsan alla junitjejer!
kär & galeb:
Det lättaste är att fråga hur långt tid saker tar, tex frisören, fotografen, sminket... De vet, och kan anpassa sina tider efter er.
Vi själva gifter oss 14, och har valt att lägga fotograferingen till efter vigseln för att vi inte vill ses förrän i kyrkan. Så vår middag blir inte förrän 17. Vi, värdparet och tostmaster får fixa sysselsättning för gästerna under tiden.
God fortsättning på er!
Vi gifter oss den 23 juni i Hålta kyrka
Vi har klart:
kyrka
lokal
klänning och skor
tärna
marskalk (dock ej tillfrågad )
mat/catering
inbjudningskort så gott som klara.
Lite dekorationer
funderat på men inte bestämt: