Juni 2007
Hej hoppas vi kan hålla igång denna sida ett tag :)
Hej hoppas vi kan hålla igång denna sida ett tag :)
Vårt kommer att kosta 30.000+
Allt är inräknat med mat till 32 pers, lokalhyra för 2 dagar, kläder och övrigt.
Då ingen bröllopsresa, den tar vi senare
Glöm inte bort att skicka in hindersprövning nu i februari. Dumt att vänta och riskera att det glöms bort
Skrev ut blanketterna idag, hade samma tanke som du
....lätt att man skjuter upp det, men nu är det ju bara 5 månader kvar så det finns inget att vänta på.
Massor finns det kvar att göra så det är bara att sätta högsta fart känns det som, hur går det för Er alla andra?
Tänk bara på att hindersprövningen endast gäller fyra månader. Skickar du in den redan nu hinner den gå ut till juni. Jag fyller i blanketterna och skickar sen iväg den i februari. ;)
bra att ni skrev det jag hade nästan glömt att man ska skaffa en sån fast man hade väl kommit på det så småningom känns ju skönt att vara ute i god tid :)
Nu har vi bokat lokal för bröllopsfestligheterna. Kommer även att boka "paket" för bröllopsnatten där. Vi fick titta på rummen och sviterna och ska fundera lite på hur mycket vi vill lägga på boendet. Kommer ändå bara ha ögon för varandra :) Alla rum hade badkar, det ser jag fram mot. Och deluxe rummen och sviterna har sen utchecking, 14:00 resp. 15:00. Frukost på rummet ingick i sviterna och champagne. Om man tar deluxe rum ingår frukost buffée. Men då måste man ju klä på sig *fniss* . Och så var det mousserande vin istället för champagne.
Lutar åt bröllopssviten för 3690 kr...
Har lagt in påminnelse i min handdator när vi ska skicka in hindersprövningen för att hinna få den i god tid, men att den inte hinner gå ut.
jo, jag tänkte göra blanketterna klara så det bara är att skicka dem när det är dags.
Närmast på tur är att göra det sista på inbjudningskorten sedan sätta igång med festprogram, men där lär jag stöta på patrull, nån som har nåt bra tips eller nåt man kan "låna"
Ska snart ringa fotografen för att bestämma tid för provfoto på platsen.
ringa kyrka, cateringfirma och solisten till kyrkan för att spika allt blir nästa projekt.
Samtidigt som jag förtvivlat letar underkläder och skor då jag ska prova in min klänning i mars, Pust!!
Märks att julen är över för nu tar det fart i planeringen ordenligt och sambon är mycket mera med nu än innan