Juni 2007
Hej hoppas vi kan hålla igång denna sida ett tag :)
Hej hoppas vi kan hålla igång denna sida ett tag :)
Jag tror jag köpte 1,5 meter tyg och det gick på 37,70:-.
Jag köpte även det oranga som vi ska ha som servett i brudgummens/marshalkens och sonens kavajficka
Vad bra att ni finns! Hade helt glömt av att bestämma O.S.A. Nu har jag (vi :-
))bestämt datum och det blir den 27/4. Vi gifter oss den 16:e så det blir nog lagom.
Cezi
De frimärkena var ju fina. Jag tror vi kör på hjärtfrimärkena. Lite kärlek!
Hehe, härligt nu har jag en ursäkt att åka till ikea också. =D
fröken Inga
angående Ikea och tyg så har de fina spetstyger som är ganska billiga, vi ska ha vita linnedukar på våra bord och ev ska vi ha en löpare i spets. Vårt tema är så att det ska vara lite antikt med, kan inte riktigt förklara men kandelabrarna vi ska använda är väldigt gamla och på dem ska vi hänga pärlgirlang och på bordet ska vi strö ut oranga rosblad och cremeguldpärlor, vi har fina gamla silverbestick och servetterna i tyg har vi köpt på Ikea och på dem ska vi skriva vår logga i guld.
www.ikea.com/PIAimages/62908_PE170158_S4.jpg
Vi ska även ha några nya saker på bordet: vinkaraffer även dem från ikea
vita i porslin www.ikea.com/PIAimages/39138_PE101991_S4.jpg
för rött vin och www.ikea.com/PIAimages/22448_PE107325_S4.jpg
för vitt vin.
Vi ska ha tunna vita gardiner och på dem ska vi hänga murgröna, vi ska även dekorera scenen och in/utgångar med murgröna och ha höga vaser med torkade växter eller fake även från Ikea www.ikea.com/PIAimages/30025_PE117814_S4.jpg
Ikea är hur bra som helst. Jag hittade en brud här på torget som ville sälja sina karaffer i februari. Jag får dem för tio spänn styck.
var det samma karaffer som vi ska ha?
Nej, de är mer klassiska ka rraffer mken med raka linjer...
Jösses vad alla planerar!!!
Härligt med en sådan iver.
vi gifter oss först vad jag förstår: 2/6 å ändå har vi typ bestämt minst... fast vi ska iofs var på lokal å allt fixas ju åt oss.
men det där med osa hade jag inte funderat på. vi skickade julkort med save the date så inbjudningarna skickas nog först i mars/april: osa kanske 4 veckor innan?
hmmm, men våra kläder är klara i alla fall!
Jonna
Hallå alla junibrudar !!
Hur går planerandet för er?
Kanske finns några junbrudar som oss, som planerar en liten och personlig vigsel kanske i hemmet?