• Cezi

Juni 2007

Hej hoppas vi kan hålla igång denna sida ett tag :)

• Svar på tråden Juni 2007
  • fröken Inga

Superfin ring. Grattis till er båda!

Har precis kommit hem från oslo där min sömmerska bor. Vi har kollat på tyg, köpt mönster, tagit måt, diskuterat fram en riktigt snygg klänning. Blir en stenhård korsett influerad av 1700-talet, stor och fluffig kjol med en långt släp som hon efter vigseln fäs ter upp på ett snyggt sätt på kjolens baksida. känns jättebra...

• Honey Boo

TigerLinn

Lund! Själv då?

• Honey Boo

TigerLinn

Det var ju lite skillnad! :) Har det blivit lättare med planeringen nu? Ska ta dagen till att fundera på hur våra festprogram ska se ut! Gör allt själv så det gäller att börja i god tid!

• TigerLinn

Honey Boo lite lättare känns de.. ska snart när min m2b kommer hem fara å köpa väst å plaston till honom (mina fräldrar betalar) deblir en tidig fördelsedags present till honom

• Honey Boo

TigerLinn

Roligt! Man känner att man kommer ngnstans när man kan börja köpa saker och så! Har du börjat titta på klänning?

• TigerLinn

jodå klänningen är bestämd ska kanske beställa den i dag... eller i mgn beorr på hur mkt man måste betala när man beställer...

• Honey Boo

TigerLinn

Härligt! Beställde min precis innan julhelgerna, så den är väl på tillverkning nu! :) Roligt när den kommer! Ska hänga den hos mina föräldrar så jag inte springer och pillar på den hela tiden!

• TigerLinn

Honey Boo ok jag funderar på att ställa dne hos min bror (som bor i stamma stad) mina föräldrar bor 50 mil bort.. :-S men fpår se min mm2b vet vad de e för modell jag ska ha men inte hur den sitte rpå mig..

• Honey Boo

TigerLinn

Min sambo har inte sett min klänning! Jag beskrev den lite i början när jag provade den men han har nog inte så bra koll på hur den ser ut! :)

Svar på tråden Juni 2007