Juni 2007
Hej hoppas vi kan hålla igång denna sida ett tag :)
Hej hoppas vi kan hålla igång denna sida ett tag :)
Ting; Fråga inte sånt där! Då får jag ågren! Har ju bara börjat med inbjudningarna än så länge!!!
sorry, inser att jag inte är en bridzilla...
men va har man ett festprogram till???
Oj.... Vi skickade ut våra inbjudningar den 15 februari Har redan fått två svar.
Vi skickade ut våra inbjudningar så de kom fram på alla hjärtans dag. Dagen efter ringde min gammelmoster till mamma och grät. Efter mycket hulkande fick mamma till slut veta varför hon grät. Hon grät för att hon hon blivit glad över inbjudan.
Så gulligt och sentimentalt.
Måste bara passa på att säga att äntligen är våra inbjudningar färdiga!!! Det har varit ett evigt klippande, klistrande och skrivande... men... nu är de klara!!!
Kommer att skicka inbjudningarna nu i början av mars.
Hoppas att det går bra för er andra junibrudar!
Föresten har alla köpt/bestämt er för vilken brudklänning ni ska ha?
Jag är mitt uppe i allt med provning av x antal klänningar!!! Dessvärre blev jag sjuk nu i veckan men hoppas att efter helgens provningar ska det beställas en
Perkan:
Hur har det gått med klänningsprovandet? Har du bestämt dig? *nyfiken*
Väljer bland 3 st, ska åka ner till Princessa i Södertälje för en sista provning imorgon på lunchen Är verkligen ute i sista sekunden för att kunna beställa klänning!!!
2 olika Romantica-klänningar och en Maggie Sottero-klänning....bara att den är dubbelt så dyr!!!
Var du klar med din A&R?
Perkan:
Klänningen är beställd sedan början av december... Väntar nu bara på leverans (det skulle ta ca 16 veckor) i mars, och sedan är det provningsdax!
Åh vilken ångest jag får!!!
Vad blev det för någon då? *nyfiken*