2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
jenko:
ja det är faktiskt bäst du varnar honom. jag har nog suttit här i snitt ca 2-3 timmar om dagen i fyra månader. huvva!! kan inte hjälpa att det är såååå kul att titta på olika klänningar, ringar, buffétips, prata med alla andra blivande brudar, osv osv... hehe...
men helt ärligt, ajg måste nog ta mej i kragen och sluta sitta sååå mycket som jag gör. en halvtimme om dan borde räcka faktiskt.
InaHjärtarAdam: Jag håller tummarna både för förlovningen och icke uppsvällt finger
jenko: Ja beroende kommer du bli, se bara på oss som redan hänger här
Berätta lite mer om dig/er och vad ni tänkt er vettja!
InaHjärtarAdam : NEJ, en halvtimme om dagen räcker INTE!
InaHjärtarAdam:
Hehe, jag lär nog också sitta här en massa timmar. Men en halvtimme hinner man ju inte se så mycket på.
Har kollat på klänningar hela dan. Förstår inte hur jag ska kunna välja ut en sen. Finns ju så otroligt många fina!
MsNordqvist:
Jaa, och så har ni hängt här sen förra året!
Jag bor i Småland. Är 22 år och sambon 23. Har två barn; en tjej som är 2 år och en liten kille som är 3 veckor.
Vi har vart tillsammans i 6 år och förlovade i 3 år. Tänkte att vi skulle gifta oss på vår 5års-förlovningsdag.
Har ni berättat för era föräldrar/släkt och så? Samtidigt som jag vill berätta för hela världen så vill jag vänta tills de läser inbjudningarna ungefär.
Hej tjejer!
Tror jag tar en paus från BT ett tag (med det menas antagligen endast till Lördag ).
Har hänt massa skit som måste ordnas upp..
Glöm mig inte!
Kramar!!
drömbrud:
ojdå, hoppas allt ordnar sej!! :( hoppas det inte är nåt allvarligt..
vi är färdiga med gästlistan och med inbjudningarna nu! ligger i datorn än så länge men jag ska köpa papper när jag är i göteborg över julen (på papeterie). Äntligen!
ska nog ha guldiga kuvert. till korten tänkte vi skriva ut ett slags snirkligt mönster på vanliga vita papper så att det blir ett fint vinrött mönster att ha som bakgrund. sen ska vi ha ett inbjudningsblad framför det i typ gräddvitt. runtom dom två ska vi knyta en fin rosett i guld. det blir a5-format på alltihopa. tror ni det blir fint? hoppas ni fattar iallafall lite av vad jag menar :D
kan tillägga att vårat färgtema går i just guld, vinrätt och gräddvitt...
jenko: Nja, berättat och berättat. Min sida av familjen (mamma, moster, mormor) vet väl om att det är på gång, men inte precis när, var och hur. Och hans familj vet ingenting. Jag är lite som du, en del av mig vill skrika ut det och en annan del vill hålla det hemligt och överraska med inbjudningskorten
drömbrud: Ajdå, låter inte alls bra Klart vi inte glömmer dig! KRAM!
InaHjärtarAdam: Tror jag förstår hur du menar, låter jättefint!
Här planeras massa med förtaget.....
Det börjar bli kul igen planeringen för det börjar klarna lite nu med vad som ska beställas in och vad för sorts varor vi vill ha i butiken.
Har hittat massor nya saker som verkar skitkul o ha, samt som jag själv inte skulle vilja gå miste om som dekoration!
Kollegan har blivit godkänd för ca 200 000 så det e bra, fast kanske skulle velat ha 50-100 till (för säkerhetens skull) det e alltid något som kommer extra som utgifter.
Nu måste vi bara reg. oss o skriva kontrakt på lokal o beställa hem hela sortimentet!
Lokal kan vi ev ha fixat till Jan/feb hoppas vi på.
Hua,för första dagen när vi ska öppna! :P
jenko
Välkomen hit till oss andra galna brudar!
MsNordqvist
varför vet inte hans släkt än?