2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
Jag har hittat ett par bruna gucciskor som jag ska köpa till gubben, men sen vet jag inte vad mer man ska skaffa.. måste ju ha ett morgonpaket till honom också. Men köksgrejer som InaHjärtarAdam tipsade om är ju kul!
drömbrud:
usch hela dagen känns förstörd när man försover sig, gick också upp senare än vad jag egentligen skulle gjort idag. jag skulle ju i och för sig "bara" jobba här hemma idag och hade sån tur är inga möten eller så.
min kille önskar sig en mobil (och det har jag ekonmi för??)
FINA ringar!
Jag ska lägga in diamanter och en hjärtformad safir i min ring..
På kanten alltså "höjden" eller va man ska säga..
Antingen diamanter runt hela eller bara en hjärtformad rosa safir... Jag kommer ha min ring mycket runt halsen närn jag jobbar och så, och det kanbli fint tror ja, om den glittrar lite...
Apuuh...
Men jag mår ändå dåligt idag, mår illa o så, var så igå med... Vad kan det vara?
drömbrud:
usch jobbigt o försova sej..
hoppas det ordnar sej med allt för dig och er båda.
på ett vis är det rätt skönt när första bråket är över och man upptäcker att man finns kvar ändå. inget tog slut och dagarna rullar vidare liksom. beroende på vad det är han har sårat dej med så kommer du väl glömma det som har hänt, eller iallafall tänka på det mindre och mindre. kram till dej!
drömbrud:
du kanske bara är spänd...? för du är väl inte på tjocken? :D
Men är det verkligen roligt med köksgrejer? Till sin älskade?
MsNordqvist.
nä det är skittråkigt egentligen. men vad ska man göra när man inte har råd att köpa en ny 40tums plattTV, ett nintendo wii, en nordsvensk (häst), en skock katter, en resa, nya köksluckor osv osv..... ;)
InaHjärtarAdam
Precis, jo men jag har förlåtit honom. Jag försöker förlåta innan han ens sa "förlåt"... Det är så viktigt att leva med förlåtelse varje dag. Annars blir man ju deprimerad..
Njae.. Lite tjock är jag kanske men jag baar inga bullar än inte
Tror jag...
för övrigt har jag färgat ögonfransarna idag. fyfan säger jag bara. 90 spänn för att ha ont i ögonen hela dagen. och till råga på allt råkade jag färga en fläck på magen också(!)
nästa gång går jag till salong och fixar det. eller struntar i det helt.
drömbrud:
tror? kanske bäst o kolla om du är osäker?
det är ju alltid bäst att veta tycker jag annars är det lätt att fantisera upp stora grejer.
ibland när jag tror att jag kanske är på tjocken så har jag nästan redan valt ut en barnvagn innan det blir minus på stickan;)