2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
Ina: Ja, vad gör man när man inte har råd med sånt?
Jag sitter och önskar att jag hade råd att ta med honom på lyxweekend i Lycksele eller nått, men 995kr/person är ganska mycket pengar när man ska betala för två
Hur lyckas man färga magen när man färgar fransarna?
Hahahah!
Nej men ja ska inte ha mens fören om 1 vecka ca.. Så om den inte kommer då kan ja ju testa..
Men har ma ägglossning 10 dar efter mens eller hur är det.. 5?
*ingen koll*
MsNordqvist:
ja det råkade kleta av på nåt vis:D tänkte att det var bäst att inte ha kläder på eftersom dom kunde bli färgade och så kom det på magen istället. hur lång tid tar det innan den går bort tro?
drömbrud:
gå in på www.familjeliv.se och kolla din ägglossningskalender. det gör jag varje månad ;)
Ina: Tja, jag tror du kommer ha den där fläcken för alltid
Oj då..
Ser inge bra ut dendär kalendern..
www.familjeliv.se/Gravid/agglossningskalender.html&period_month=11&period_day=13&period_cycle=28&calculate=Uppdatera+kalender+med+senaste+mensdatum
drömbrud:
ojdå.. då borde du kanske kolla iallafall. vad skulle ni göra om du skulle vara gravid?
Ingen aning! GRÅTA!
Vet dock inte om ja skulle klara av att göra en abort..
Plus att det här är ett big "nono" i min familj...
drömbrud: Inte tror jag att du är gravid. Illamående och sånt kan ju uppstå vid stress, oro, trötthet eller bara lite när som helst. Jag mår illa typ varje dag
MsNordqvist
Jag hoppas på det (jag tror inte ja e gravid, men visst blir man skrämt med tanke på att just den helgen hände det liksom)...
Är nog bara stressad för jag jobbat dubbelt i helgen och bråkat med killen plus att jag ahr hundra prov den hä vecka...