• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Pumpkin

Tizzeltazz: Tänk på att det tillkommer RÄNTA också, som går rätt ner i bankens ficka
    Men som sagt, jag är ingen hyresrätt förespråkare heller, så ni måste göra vad som är rätt för ER. Att hitta hyreslägenhet i Sthlm är inte det lättaste heller

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer.,... Tizzeltazz: tråkigt med en massa huvudbry nu... :( hoppas det löser sig för dig!!!

InahjärtarAdam: GRATTIS!!!! åh visst är det underbart??? :D hihi

Drömbrud: skönt att det löste sig med din M2B och hoppas att ni kan reda ut ännu mer... Usch inte kul när någon man älskar gör något så man blir ledsen, hoppas du kunde förlåta honom!

MsNordqvist: han friar nog snart ska du se... ;) han kanske hoppas att du ska "släppa det" det lite så att det blir en riktig överaskning när det väl sker... :)

• Pumpkin

snitte: Släppa det? JAG?! Kommer ju aldrig att gå Nej men jag intalar mig själv att det kommer bli av innan nyår, så så blir det nog

• InaHjärtarAdam

tack allihopa:D

www.steinerseminariet.org/images/ljusfest/ljusfest1.jpg
    www.seminarietradgarden.nu/bilder/ljusfest201.jpg

två bilder på hur det såg ut runtom. vår kamera la självklart av men jag hittade bilder på internet som tur var.

jag kände lite på mig att det skulle hända hela veckan, nån känsla jag hade bara. men absolut inte igår! han var så lugn hela dagen. han skickade iväg mej ner på stan och sa att jag skulle köpa mej nått fint. när jag kom hem hade han bakat bröd och satt och kollade på film. sen åkte vi iväg vid halvfemtiden och mötte hans mamma och hennes dejt och så skulle vi tillsammans gå på den här ljusfesten. men när vi gått en stund såg jag att hans mamma och hennes dejt var borta och vi gick runt ensamma. jag höll på att trilla i fågelbadet och när jag vände mej om med mina frusna händer som lyckades hamna i det där fågelbadet så tog han dom och värmde. rätt var det var så frågade han om jag ville gifta mig med honom och jag sa såklart JAAAA! vi stod och kramades en stund och jag blev helt varm i hela kroppen... mmm! sen gick vi och drack glögg och sen åkte vi och handlade lite gott att ha till kvällen. när vi kom hem tände vi massa ljus (och jag var bara tvungen att knäcka den stora nyheten på BT medans adam var på toa:D) sen drack vi mera glögg och bara mydte hela kvällen... en sån bra dag alltså!!!

och hur lycklig jag är på en skala mellan ett och hundra? tusen miljarders miljoner:D
    just det, mitt finger har fixat sej nu också. phuu! nu glänser det så fint därpå istället...

• Pumpkin

InaHjärtarAdam: Så härligt! Vad är det för ring du har? En vanlig slät eller är det nå blingbling?

Hörrni brudar, vad ska ni ge era M2B's i julklapp?! Jag har beslutsångest!

• Helmborn2B

InaHjärtarAdam:
    Grattis! Va mysigt det låter! visst känns det fantastiskt att vara fästmö!

Vad ni har hunnit skriva under helgen. har inte haft en lugn stund på hela helgen så tyvärr har det ju inte blivit något BT:ande för min del. Dock har det hunnits med lite bröllopsplanering.. min styvpappa som har hand om lokalen där vi ska ha festen skulle kolla idag om det funkar att boka den nu! kommer känna mig grymt lättad om den biten kommer ur världen, har vart så stressad på sista tiden eftersom det är hopplöst med lokaler i gbg. sen satt jag och mamma och prata om allt möjligt angående bröllopet, känns kul att folk runt om en också vill engagera sig.

• drömbrud

Heej flickor..

Har försovit mig till plugget, jag som hade ett stort prov i psykosocialtarete, psykologiska perspetiv ochbehandlings metoder (tjeeena vilket namn)

Köpa i julklapp..
    SVÅRT! Jag har ingen aning, känns som man har köpt allt som betyder ngt liksom..

• InaHjärtarAdam

MsNordqvist:
    alvaereva.blogspot.com/2006/10/idag-har-vi-kpt-vra-ringar.html
    såna är det:D

jag har noll aning om vad jag ska ge adam i julklapp faktiskt. vi båda vill ha ett nintendo wii, men det är lite dyrt just denna månaden när vi har lagat bilen. han önskar sej ett par mysbyxor men det är också det enda. då blir det lite tråkigt för att han vet precis vad han ska få liksom. nä jag får åka in till sthlm nån dag och leta! kanske nån fin wiskey eller en ny kockkniv eller nått annat till köket. problemet är bara att våra skåp dignar över av köksprylar...
    min dröm är ju att få en kissekatt (eller tre) men det är det inte tal om i den här lilla lägenheten och kissen kommer inte att få gå ut heller... så vi väntar väl med det tills vi har köpt större.

• Pumpkin

drömbrud: Ajaj, jobbigt att försova sig i ett sånt läge

Alltså typ det enda min sambo önskar sig är böcker, och jag tycker det är så TRÅKIGT att köpa böcker till honom!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4