2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
Att ni orkar... jag däckar absolut senast klockan ett!
InaHjärtarAdam:
jag drömmer ofta om bröllopsrelaterade grejer, men bara mardrömmar dock! varje gång har jag glömt något, oftast att köpa skor, eller så blir allt bara konstigt och vi kommer aldrig till att vi ska gå in i kyrkan.. gubben min bara skrattar åt mig när jag berättar om mina drömmar. :-P
Jag drömde om at min kompis skulle gifta sig...
Och sen att jag inte hade fyllt i mina ögonbryn till bröllopet så jag sprang hem till en kompis ochlånade en pincett och enögonbrynspenna.
Hahah
Sen packade jag en väska till det som hon ska ha till bröllopsnattenkondome, glidmedel...
Sjuk dröm
Ja alltså, jag har ju inte så mycket val, jag jobbar ju på nätterna
Jag drömde härom natten att vi kom ut från kyrkan efter att ha gift oss, och allt var perfekt, supermysigt :) Sen skulle vi åka till festlokalen i en hyrd stadsbuss från västtrafik, och jag kunde absolut inte övertala min nyblivne man att vi inte behövde stämpla några biljetter eftersom vi hade hyrt hela bussen. Allt slutade med att jag fick gå till festen i brudklänning och högklackat på kullersten. Det var jättelångt och jag hittade inte. Väldigt skum dröm, som om man inte skulle kunna få skjuts med någon av gästerna om man nu hade glömt transporten, elaka människor som låter bruden irra runt i timmar ;)
Men hallå, vart har ni tagit vägen nånstans??
gomorron!!! :D nu var jag minsann uppe tidigt!!
InaHjärtarAdam: Haha, jag gick och la mig när du klev upp
Äntligen!!
Våra ringar är beställda =)
Var till Smycka igår för sista pratet med deras guldsmed och mannen som skall göra gravyren.
Dock blev de dyra, men det var/är ett komplicerat mönster, ochfinns det plats så kommer en liten svart diamant hamna där också.
Känns så roligt med unika förlovningsringar, 7/1-07 smäller det och vi går in på vårt 7.e år
Godmorgon!!
Nu har jag stigit upp...
Har totalt vänt på dygnet.. Sover för länge. Men imorgon börjar jag jobba 7.30 och slutar 22.00
Lååång dag...
hej tjejer.... lääängtar tills jag får internet på jobbet jag med.... efter flytten har mina chefer typ glömt bort oss tror jag... :( jag jobbar ju med natt ibland så det är kul att ha nåe att göra då lixom... :)
Annars kom jag på igår att jag måste köpa nya underkläder till bröllopet.... :( jag hade ju en perfekt korsett som jag köpt men nu när jag gått ner i vikt passar den inte längre... :( ska höra med min sömmerska om hon kan göra något men antagligen inte när det är skenor och sånt i... :( men men det är ju inte bråttom än... :)