2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
Hmm bidde inte så mycket jobbat idag.. jaja får ta igen det imorgon.
Välkommen Charlott till vår trevliga tråd, så trevlig till och med så att InahHjärtarAdam vill hänga med oss fastän hon är en 2007:a!
*blink blink till Ina*
Charlott
men är det inet tur med lit eregndroppar på brudkjolen eller gäller det bara snö?
välkommen till tråden Charlott :)
Tur man har tid att uppdatera sig lite då och då iaf.. "det är mycket nu..."
Jag har nog också hört att det betyder tur med regn - men det är väl för att man måste komma på nåt bra med att det regnar på bröllopsdagen ;)
Inser att det absolut svåraste i den här planeringen kommer att vara att välja musiken, det finns ju miljoner låtar som är så vackra att man klämmer en och annan tår... Vårt bröllop kommer bli hur långt som helst om alla skulle spelas..
Godkväll brudar!
Så var man tillbaka på jobbet igen då för en lååång natt. Tur att man har bärbar dator packad med film, serier och musik som man kan ha med sig och roa sig med
Enligt gammalt skrock så ska som sagt regn betyda tur och lycka och allt sånt där för äktenskapet, däremot har jag inte hört nånting om snö. Å andra sidan är det inte lika deprimerande om det snöar på ens bröllopsdag - bara vackert
Har ni redan gått och lagt er allihopa?!
nästan skulle bara kolla lediga lägenheter nu efter 12slaget...men nu e det dags eftersom ja har en vovve o passa imon igen!
har du ingen tidning el bra bok du kan läsa när det e lite dött? :)
Jo då, jag sitter och tittar på serier som jag har laddat ner
Tack alla för att ni välkomnat mig med i er gemenskap :)
MsNordqvist:
Jobbar du nätter? Usch vad tungt, tror inte att jag skulle klara av att hålla mig vaken. Men kanske man vänjer sig?
June2008:
Vet inte om regn innebär lycka, är ju bra att det finns något positivt med regn i
varje fall. Men inte önskar jag regn för det. Fast det är klart att man måste vara förberedd på att det kan regna. Bäst att förbereda sig på det värsta :)
Angående musik, så är det verkligen en djungel man skall söka i. Finns så många fina låtar. Jag och min m2b funderade på att gå på danskurs för att lära oss dansa fint till bröllopsvalsen. Jag kan dansa, men inte han så det skulle verkligen behövas.
Har ni funderat på om ni skall ha någon som sjunger i kyrkan under vigseln?
Här var det öde idag.. ingen MsNordqvist som håller liv i tråden på förmiddagarna längre..
Igår satt jag och vänninan och planerade hennes bröllop till punkt och prickar, hjälp vad mycket det blir att ta hand om som brudtärna. men det känns verkligen kul att få hjälpa till, så får man en massa bra idéer till sitt egna också. tror man kommer vara ordentligt bröllopsskadad när det väl blir ens egna tur..