• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • InaHjärtarAdam

wiihoo! vår bil är lagad så nu kan vi åka på små utflykter igen:D 7500 fick vi punga ut med men det var det värt. igår var vi på IKEA hela dagen! trodde aldrig att adam skulle stå ut men det gjorde han faktiskt. och det bästa av allt- vi gjorde bara slut på 86kr! hehee.

för oss står bröllopsplanerna rätt still också.. det enda vi håller på och funderar över är maten. nu har det blivit så att mina föräldrar ska sälja sitt hus och dom kommer få en rejäl hacka för det så mamma sa att vi inte behöver oroa oss för maten, den betalar hon vad vi än väljer! så vi funderar lite på libanesisk buffé. där kan vi också få in mycket vegetariskt.

igår kväll myste vi till det med tacos och kollade på pirates of the carribean 2. helt genomusel film tyvärr... sen hade jag köpt dom här nya julcidern, xider med glitter i. jag vågade inte dricka upp min när jag såg allt glitter i - tänk om mitt bajs skulle glittra?! men vattenpipan och sällskapet var gott som alltid iallafall:D

jag skulle gått på en lägenhetsvisning igår men vågade inte.. den lägenheten är en sån dröm att jag skulle bli störtledsen om vi förlorade budgivningen. så vi sket i alltihopa! ska kolla andra lägenheter här i mariekäll istället, som är lite billigare. det får ta sin lilla tid.

hur har era helger varit tjejer?

• Pumpkin

Jag och InaHjärtarAdam är kära i samma lägenhet

Min helg har varit rätt bra. Jobbade 7-15 i lördags, for hem och gjorde mig i ordning. 17.00 åkte jag tillbaka till jobbet och mötte upp alla andra inför personalfesten Sen åkte vi iväg på den och hade jätteskoj hela kvällen!
    Igår låg jag följdaktligen hemma i soffan och mådde inte så bra

• MrsNyberg2B

Cider med glitter i??? (Hur länge sen är det man var på systemet egentligen????) Det verkar ju roligt.. Vad är smaken???

För övrigt en superprestation att vara på Ikea en hel dag och bara bränna 86 kronor!!! Grymt imponerad...

Här ligger annars planeringen också rätt nere.. Igår tittade jag på det där designerprogrammet på trean, så då blev jag inspirerad till att designa klänningen själv, då blir den ju exakt som man vill ha den..

• Pumpkin

Om vi flyttar till Södertälje så ska jag hänga på IKEA varje dag bara för att jag inte kunnat göra det sen jag flyttade hit till obygden

• InaHjärtarAdam

MrsNyberg2B:
    smaken på den glittriga cidern är mistel/orange. fast den smakade inte som det. jag vet faktiskt inte alls vad den smakade.

MsNordqvist:
    du kan få lägenheten då:D
    vad bra att du också gillar IKEA, då kan vi åka tillsammans om du vill så slipper adam följa med. den stackaren avskyr ju stället..

• blivandefruandersson08

ser fram emot att ni några brudar flyttar närmare södertälje pga då kan vi ha våran brud träff efter 08 då vi alla är gifta, visa bilder live toppen :D

• Pumpkin

InaHjärtarAdam: Jaaa, vi kan hänga på IKEA du och jag

blivandefruandersson08: Men en efter-bröllopet-träff måste vi ha ändå!

• blivandefruandersson08

ja det är sant ;) kan gärna också följa med på ikea om ni vill :)

• Pumpkin

blivandefruandersson08: Det får du gärna göra!

• blivandefruandersson08

toppen det ska bli skoj :D

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4