• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Snitte- 5/7-2008

InaHjärtarAdam: absolut!!!!!! jag kommer bli först i min bekantskapskrets som gifter sig... av de som jag umgås aktivt med så det är inte så lätt att prata bröllop... hahaa och som jag skrev nyligen så är det många som separerar nu så då kan man ju inte prata pga av det heller...

MsNordqvist: skönt att du har tillgång till internet iallfall när du måste jobba så konstigt... :)

June2008: haha tack :) Jag bara kände att jag hade lagt på mig några extra kilo mot vad jag var van så jag ville ner dem bara för att lixom.... min karl tyckte jag var jätte knäpp hahaa men nu är han glad att jag äter godis och sånt igen... hahaha

• Pumpkin

Jaha, då var man på plats på jobbet för ett härligt nattpass Ska sitta här ensam till klockan 6, då kommer förstärkning.

Helmborn2B: På nätterna är det ingen kundtjänst, då är det bara växelsamtal (vi fungerar som extern växel till ca 250 företag över hela Sverige). Men annars har vi McDonalds, Arlanda Express, IcaKuriren/Hus&Hem, Dagens Industri, Fora, Collectum m.fl.

InaHjärtarAdam: Jo, nog känner man så Bara herrn fick tummen ur nån gång

snitte: Ja, annars vet jag inte vad jag skulle göra

• June2008

Helmborn2B

det är en pansionärs förening som är rätt centralt o man undrar om ansvariga själv börjar bli senil när han påstår en sak en gång o sen en annan en annan gång o sen igen nästa går tillbaks till första! Vi ska bara ha den lokalen/byggnaden har ja bestämt eftersom det e större chans att ingen annan kommer på o ha storfest/bröllop där samt jag e fast på den nu eftersom vi ska "laga maten själva" istl för catering.

snitte
    hur gick det med kyrko visningen??? super nyfiken eftersom min mamma o ja ska ev öppna företag med dekorationer men vet inte exakt vad vi ska ha än, vi ska ialf ha butik.

• Pumpkin

Och här sitter jag och ugglar mitt i natten

• Pumpkin

Wiii, snart får jag gå hem och sova

• drömbrud

Ingen annan här..?

MsNordqvist sover nu anar jag

Jag ska gå och handla julklappar MYSIGT! Dricka glögg och äta lussiatter.. Allt det bästa med Julen

• Helmborn2B

jag är också här! ska egentligen vara duktig och jobba men jag har sån fruktansvärd mensvärk så jag kan inte koncentrera mig..

Vad mysigt det låter med julklappshandling, man får väl ta tag i det någon dag så man slipper springa runt i stan med panik dagarna innan julafton som vanligt!

• drömbrud

Jaaa, jag är inte ensam

Aah, usch.. Förra julen jobbad jag.. Oc på lunchen köpte jag de sista julklapparna..

Inte det igen, nu har jag planerat för var och en av alla som ska få paket vad de ska få.. Så det är lätt som en plätt, bara punga ut pengarna..

• Helmborn2B

Jag har börjat göra en lista, då går ju handlingen lite smidigare iaf. Ska beställa några presenter över nätet också, ännu bättre!
    Nä, får väl försöka jobba lite nu, har massa att göra.. dumma värk!

• drömbrud

Usch jag hatar mensärk.. Speciellt kommer den första dagen.. BLÄ!
    Brukar ta ett par alvedon så lungnar det sig..

Va kan man köpa till bl. svärfar sommhar allt?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4