2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
Charlott...
Jaa förlåt, mitt lösen ord är "drömbrud"... Bara för att min mamma inte ska komma in, hon e lite jobbig ibland
drömbrud:
ni blev tillsammans på samma dag som jag o adam!! :D
tänka sej!
MsNordqvist
jo jag har varit här en sväng innan men nu är jag tillbaka igen. Det skrivs ju så mycket i tråden så jag har inte hängt med! Men nu blir det skärpning!!!!
lillstrumpa23: Skönt att höra att jag inte inbillar mig saker
Välkomna Charlott och Lillstrumpa, kul att vi börjar bli så många :)
Ne nu e jag verkligen trött på BT o deras beteende av mitt konto!
Först raderas june20 o så tar dem flera dagar på sig att svara så jag hinner skapa ett nytt konto june2008 till samma mail FAST det inte ens ska funka om man redan har konto här...alltså june20 blev helt raderat! Nu först skickar dem respons om att dem sparar june20 o att dem redarar allt annat! Så jag går för att logga in o då säger BT att ALLT totalt ALLA konton är raderade så dem har inte alls sparat något!
Jag har också haft ett extra konto under ett annat namn men med en annan email för att kunna fråga svåra och mera annonyma frågor här på forumet. Men nu har dem raderat detta med fast det inte ens var kopplat till samma mail fom dem 2 första! Hur sjukt kan deras datastyem vara eller sitter dem o hackar folks IP nr bar för att tvinga folk o ha ETT enda konto?
Jag fattar att det kan gå på overload om alla har 5 olika konton men jag anvd inte ens alla samtidigt. Vet flera som haft mera än ett konto här ju. En del har ju haft 3-4st namn!
Jag bara fattar inte hur dem kan radera något när man inte ens gjort något olagligt som att trakasera någon eller dylikt.
Jo ja just det det är fd june20/june2008 som sitter o stortjurar o e himmla trött på att BTs server och personal är klantiga(* bliip***f**sk***a*****bliiiiiiiiip igen*).
Funderar på om jag ens vill köpa deras tjänster när jag vill annonsera om att vi startat vårat företag.
Dem på försäljnings sidan har nollkoll med verkar det som. Värsta virrepannor när man haft kontakt med dem samt tar mer än 1 vecka för att dem ska höra av sig. Hur seriöst säljare är man då?
(från en som själv jobbat inom försäljning av dess olika varor/tjänster).
~~~~~~~~~~~~~~~¤¤¤¤¤¤¤¤¤~~~~~~~~~~~~~~~~
InaHjärtarADam - Irina 22, Bor i Södertälje och gifter sig med sin Adam 24, 15:e December -07.
Helmborn2B - Camilla, 22, bor i Lerum och gifter sig med sin Anders, 27, 2 Augusti 2008. camilla-anders.weddingannouncer.com/
MsNordqvist - Angelica, 22, bor i Skellefteå och gifter sig med sin Lars, 27, vintern 2008. foreverandever.weddingannouncer.com
drömbrud - Joy, 18 , bor i Stockholm och gifter sig med sin Andreas, 19, 2 Februari 2008. joyochandreas.weddingannouncer.com
Snitte- Rebecca 22 bor i Karlstad gifter sig med sin Magnus 23 den 5 juli 2008
B & S (gammla June20)- Samantha, 26, bor i GBG ch gifter sig med sin Bojan, 26, 2a Aug 2008
Snart_FruL - Madeleine, 33, bor i Kortedala och gifter sig med sin Mikael, 33, den 8 Mars 2008
MrsNyberg2B - Åsa, 27, bor i Tranås och gifter sig med sin Peter, 32, 17 Maj 2008
blivandefruandersson08- therése,26 gifter sig med Daniel,27 (snart), våren2008 april el maj,Bor i vagnhärad
Brud 2008 - Sara, 21, bor i Göteborg och gifter sig med Henrik, 22, 20 juni 2008
Charlott - Jenny, 24 gifter sig med Sam, 23, i augusti 2008, bor i Vasa, Finland
~~~~~~~~~~~~~~~~~¤¤¤¤¤¤¤¤¤~~~~~~~~~~~~~~~~
Jag har bestämt mig för att äntligen börja med vår bröllopshemsida, jag tror att det blir på weddingannouncer efter att ha sett några sidor här i tråden... Så fort jag kommer på en bra adress så sätter jag igång :D
Så var man back@work då! Har laddat upp med godis, film och avsnitt från One Tree Hill och Gilmore Girls
June20/June2008/B & S: Shit vad illa! Förstår att du är j*vligt upprörd!