2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
Jag ska med gifta mig sommaren 2008. Närmare bestämt 21/7! Lääängtar massor till vi vekligen kan dra igång med planeringen.
Välkommen lillstumpa 23!
Själv loggade jag in för första gången på den här sidan i går. Roligt att disskutera med andra som skall gifta sig.
Charlott
ja det är jätteroligt. Man får så mycket bra tips och råd hela tiden . Vart ska du gifta dig ?
Kul att det blir fler och fler här. Jobbigt bara när det skrivs så mycket. Jag hinner inte meeeed.
Hur mycket har ni börjat planera inför bröllopet? Själv är inget datum bestämt så det är svårt att börja planera. Men jag tar det lugnt.
lillstrumpa23:
Välkomnar dig i den här tråden också!
Puffar upp listan så ni två nya kan skriva in er!
~~~~~~~~~~~~~~~~~¤¤¤¤¤¤¤¤¤~~~~~~~~~~~~~~~~
InaHjärtarADam - Irina 22, Bor i Södertälje och gifter sig med sin Adam 24, 15:e December -07.
Helmborn2B - Camilla, 22, bor i Lerum och gifter sig med sin Anders, 27, 2 Augusti 2008. camilla-anders.weddingannouncer.com/
MsNordqvist - Angelica, 22, bor i Skellefteå och gifter sig med sin Lars, 27, vintern 2008. foreverandever.weddingannouncer.com
drömbrud - Joy, 18 , bor i Stockholm och gifter sig med sin Andreas, 19, 2 Februari 2008. joyochandreas.weddingannouncer.com
Snitte- Rebecca 22 bor i Karlstad gifter sig med sin Magnus 23 den 5 juli 2008
June20- Samantha, 26, bor i GBG ch gifter sig med sin Bojan, 26, 2a Aug 2008
Snart_FruL - Madeleine, 33, bor i Kortedala och gifter sig med sin Mikael, 33, den 8 Mars 2008
MrsNyberg2B - Åsa, 27, bor i Tranås och gifter sig med sin Peter, 32, 17 Maj 2008
blivandefruandersson08- therése,26 gifter sig med Daniel,27 (snart), våren2008 april el maj,Bor i vagnhärad
Brud 2008 - Sara, 21, bor i Göteborg och gifter sig med Henrik, 22, 20 juni 2008
Hej tjejor!
Vaknade nyss...
Ska in till stan och köpa två koftor för 100 kr på veromoda... hoppas de är snygga
Sen ska jag vara med min älskling och äta med hnm, han är på utbildning här i sthlm och får ett par timmar ledigt på eftermiddagen. har inte träffat hnm sen i söndags och efter idag kommer vi inte ses fören fredag nästa vecka!!!!!!!!!!!!!
Men då är han ledig fram till 26/12 iaf..
Puss på er tjejer, ni är bäst!
Lillstruma23:
Jag bor i Vasa, Finland, så jag kommer att gifta mig här. Var skall ni gifta er?
~~~~~~~~~~~~~~~¤¤¤¤¤¤¤¤¤~~~~~~~~~~~~~~~~
InaHjärtarADam - Irina 22, Bor i Södertälje och gifter sig med sin Adam 24, 15:e December -07.
Helmborn2B - Camilla, 22, bor i Lerum och gifter sig med sin Anders, 27, 2 Augusti 2008. camilla-anders.weddingannouncer.com/
MsNordqvist - Angelica, 22, bor i Skellefteå och gifter sig med sin Lars, 27, vintern 2008. foreverandever.weddingannouncer.com
drömbrud - Joy, 18 , bor i Stockholm och gifter sig med sin Andreas, 19, 2 Februari 2008. joyochandreas.weddingannouncer.com
Snitte- Rebecca 22 bor i Karlstad gifter sig med sin Magnus 23 den 5 juli 2008
June20- Samantha, 26, bor i GBG ch gifter sig med sin Bojan, 26, 2a Aug 2008
Snart_FruL - Madeleine, 33, bor i Kortedala och gifter sig med sin Mikael, 33, den 8 Mars 2008
MrsNyberg2B - Åsa, 27, bor i Tranås och gifter sig med sin Peter, 32, 17 Maj 2008
blivandefruandersson08- therése,26 gifter sig med Daniel,27 (snart), våren2008 april el maj,Bor i vagnhärad
Brud 2008 - Sara, 21, bor i Göteborg och gifter sig med Henrik, 22, 20 juni 2008
Charlott - Jenny, 24 gifter sig med Sam, 23, i augusti 2008, bor i Vasa, Finland
Hellborn2B, MsNordqvist:
Vad fina sidor ni hade lagt ut på nätet om er och ert kommande bröllop. Var inne och kollade på Weddingannouncer och funderade på att lägga upp en sida själv. Var det svårt?
Drömbrud:
Behöver man ett lösenord för att komma in på din sida vid weddingannouncer?
Goodmorning babes!
Charlott: Jo jag jobbar natt, men bara den här veckan. Är faktiskt rätt skönt, kan ju sova på jobbet och få betalt för det Men det är tur att man inte jobbar natt varje vecka, för det sliter verkligen på en.
Att göra en hemsida på Weddingannouncer är jättelätt, så det är bara att köra igång!
Helmborn2B: Jag lovar att jag är tillbaka i gammal vanlig form nästa vecka Men under tiden så håller jag ju liv i tråden på nätterna
Låter skoj att få sitta och planera och öva sig på någon annans bröllop, för mig blir det nog inget "tärnarbete" förrän efter mitt eget bröllop
lillstrumpa23: Välkommen till tråden! Har inte du varit in här en sväng tidigare, eller minns jag fel?
Lucy_: Vi har ju inte heller satt något datum än riktigt, så så där himlades mycket kan man ju inte göra. Men vi har kollat på några ställen för festen, bestämt färg/stil på bröllopet, tärna och bestman är tillfrågade (inte officiellt men dom vet om att dom kommer bli det), ja, lite allmänt sånt har vi pratat om och bestämt