2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
tjejer om ni är nyfikna på våra vigselringar finns dem här på fl :)
www.familjeliv.se/krypin/lillithsmamma/galleri.php
blivandefruandersson08
de ser frostigt nordiska ut fast i rött guld då....frostig eld?! :D very nice indeed!
älskar min ring :D
Nu har sambon lämnat in ansökan till Scania i Södertälje, så nu är det bara att vänta och se vad som händer
Bruuudar! Vakna!
Du är "the early bird" här, MsNordqvist!!
Jag har nu uppdaterat mig, eftersom jag har jobbat hela helgen har jag inte hunnit med... (inte tv-programen heller *snyyyyyyyyyyyyyyft*) och nu ska jag jobba varenda helg fram till jul......
Vi fixade en månadsbudget i morse - perfekt månad att börja, eftersom vi fick mycket pengar.. :)
Bra att alla flyttar åt Södertäljehållet ;) Vi är på gång att röra oss mot Eskilstuna, så då har vi ju jättenära till varandra... Iaf jämfört med nu..
Hej brudar!!
vad ni skriver :) Det händer mycket nu märker jag, ni flyttar, köper ringar och så... jag känner att jag stått stilla ett tag.. fast jag har gått ned 5 kilo med hjälp av GI metoden så nu är jag jääääääte glad :D ska ta mått nu och börja sy klänningen på riktigt :D
Annars har jag inte vågat prata så högt om bröllop... många i min närhet har separetat... :( jätte tråkigt och då vill man gärna inte bubbla om sitt bröllop det är tur att BT och NI FINNS !!! :)
Det verkar som att det står stilla för många av oss just nu... Nästa projekt för oss är att beställa ringen så fort vi har sparat tillräckligt. Men det ser ut att få vänta ett tag eftersom vår ekonomi kommer att bli usel när vi flyttar ihop i januari eftersom min fästman inte har någon inkomst alls just nu :(
MrsNyberg2B: Ja, nån måste ju vara det också Kan inte säga att jag gillar att vara "the early bird" eftersom jag HATAR att gå upp tidigt, men vad gör man när man måste gå till jobbet liksom?
Då kan man ju åtminstone sitta här
Ja, vi får väl se nu om det blir någon flytt, jag håller verkligen tummarna. Är så less på mitt jobb här (trots att jag bara jobbat typ 2,5 månad) och vet att ett bättre jobb bara väntar på att jag ska flytta söderut
snitte: Tråkigt att folk separerar, förstår att du inte vill bubbla om ditt bröllop då
Vad gäller bröllopet så står det ganska still här också, så vitt jag vet. Misstänker att sambon inte beställt ringar än, men vem vet, han kanske är en jäkel på att luras?
Brud 2008: Det är aldrig roligt att vara utan pengar
Som tur är så är det ju ett tag tills ni behöver ringen