2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
Här står det väl halvstilla pga festlokalen vägrar boka såhär "tidigt" max 1 år innan när han sa förra gången att det va helt ok nu o boka.
Annars så har jag hittat en fin ring vigsel som passar både honom och mig så vi kan matcha varan. Om man kan plasera diamanten på som jag vill ha så skulle jag kunna tänka mig den. Just nu har den bara ett mönster på som e lite snirkligt o vet inte om dem kan sätta en korg eller klor på den efteråt.
Våra förlovningsringar matchar inte varan eftersom ah ville att jag skulle ha nåt lite flådigt med stenar o han ville ha själv nåt rakt o modernt. Hade varit najz o ha matchande ringar. Annars kan vi ju alltid köpa en 3e ring som matchar för att ha ihop som vi kan ha som morrongåva till varan tom. :)
snitte
Av alla bilder jag sett på dig behövde du inte förlora ett enda kilo tyckte jag :D helt normal ju :D i wish i was that thin!
Hur gick det föresten med
måste nu gå tjejer min son är vaken kram så länge
Mistel/orange??? Orange fattar jag ju, men mistel?? Nåja, glitter är festligt, så bara därför ska jag inhandla en sån till nästa helgs julfest!!! (misstänker att det kan hända att även ett hemligt bröllop är planerat...)
Det var värst vilket prat det var om södertälje här inne. tur vi är några stycken från Gbg här också.
Jag har också vart lite sugen på cidern ni pratar om, den ser ju så fin ut.. då måste man ju bara testa den! men mistelsmak låter ju lite suspekt..
För våran del är det också ganska lugnt med bröllopsplaneringen, väntar tills januari då man kan göra lite mer! hjälper mest min vännina med hennes bröllop eftersom de gifter sig nästa sommar.. jag är inte alls avundsjuk..
June 2008: vart är det ni vill ha festen då? någonstans centralt eller? vi ska boka våran i januari, egentligen får man inte göra det så långt innan men sån tur är min styvpappa fastighetschef där så då kan man fuska till det lite.
Dom har inte så bra koll på mitt jobb måste jag säga. Idag skulle jag jobba till 16.15 - 15.30 kommer dom och säger till mig att dom inte har nån schemalagd för natt den här veckan och undrar om jag kunde gå hem och sen komma tillbaka kl. 00.00 inatt
Så den här veckan kommer jag vara en riktig nattuggla, hoppas nån här på BT håller mig sällskap nån stund lite då och då
MsNordqvist:
Usch lider med dig... jag som precis satt och gnällde för mig själv att jag fortfarande sitter och jobbar.
Helmborn2B: Äsch, jag lider faktiskt inte så mycket, det känns helt OK! Skönt att vara ensam på jobbet Ännu mer okej kommer det kännas när jag får ut lönen - nattskiften ger 150kr/timmen.
Det värsta är att jag borde sova lite nu så att jag orkar vara vaken, men vem kan sova nu liksom? Tur att det inte ringer så mycket på natten, man kan sova mellan samtalen
MsNordqvist:
ja du får väl sova på jobbet då. Vilket företag är det ni har kundtjänsten för?
Helmborn2B:
prata ni på om göteborg! det är ju därifrån jag kommer ifrån:D det är sååå skööönt när jag hör göteborgare prata på tv, då känner jag mej hemma, hehe..
nu är det ju snart jul så vi ska ner o fira med familjen. det blir den sista julen i mina föräldrars hus :(
alltså jag kan knappt fatta det - snart är vi fruar hela bunten!!!!!! :D
det är så kul att hänga på BT där alla är lika lyriska över sina blivande män och också kan glädjas åt andra. inga av mina vänner är i samma skede i livet så det känns som att jag måste hålla igen lite i min glädje på nått vis.. nån annan som känner likadant?