• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • B & S

~~~~~~~~~~~~~~~¤¤¤¤¤¤¤¤¤~~~~~~~~~~~~~~~~

InaHjärtarADam - Irina 22, Bor i Södertälje och gifter sig med sin Adam 24, 15:e December -07.

Helmborn2B - Camilla, 22, bor i Lerum och gifter sig med sin Anders, 27, 2 Augusti 2008. camilla-anders.weddingannouncer.com/

MsNordqvist - Angelica, 22, bor i Skellefteå och gifter sig med sin Lars, 27, vintern 2008. foreverandever.weddingannouncer.com

drömbrud - Joy, 18 , bor i Stockholm och gifter sig med sin Andreas, 19, 2 Februari 2008. joyochandreas.weddingannouncer.com

Snitte- Rebecca 22 bor i Karlstad gifter sig med sin Magnus 23 den 5 juli 2008

B & S (gammla June20)- Samantha, 26, bor i GBG ch gifter sig med sin Bojan, 26, 2a Aug 2008 bojanochsamantha.weddingannouncer.com/

Snart_FruL - Madeleine, 33, bor i Kortedala och gifter sig med sin Mikael, 33, den 8 Mars 2008

MrsNyberg2B - Åsa, 27, bor i Tranås och gifter sig med sin Peter, 32, 17 Maj 2008

blivandefruandersson08- therése,26 gifter sig med Daniel,27 (snart), våren2008 april el maj,Bor i vagnhärad

Brud 2008 - Sara, 21, bor i Göteborg och gifter sig med Henrik, 22, 20 juni 2008

Charlott - Jenny, 24 gifter sig med Sam, 23, i augusti 2008, bor i Vasa, Finland

~~~~~~~~~~~~~~~~~¤¤¤¤¤¤¤¤¤~~~~~~~~~~~~~~~~

Igentligen skulle vi få en speciall gjord hemsida av en person här på BT för att hon ska ha den som ex för sina framtida kunder men det verkar inte som hon kan få tummen ur så här är våran än så länge:
    bojanochsamantha.weddingannouncer.com/

• drömbrud

B & S

Men nu vet jag vem du ÄR!!

Du har ju svartbrud oxå..

• drömbrud

MsNordqvist

Har du somnat ifrån mig??

• Pumpkin

drömbrud: Absolut inte!

• B & S

drömbrud

japp japp de e jag me det farliga håret ;)

• drömbrud

B&S

Hahahaha.. Farligt och farligt... Har haft lika

• drömbrud

Borde gå och lägga mig flickor små... Upp "tidigt" i morgon, har lektion kl 13.20 som ja ska till

Ska busringa till McDonalds o terra MsNordqvist

Mohahahah (kalla mig galen men jag är TRÖTT)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4