2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
MsNordqvist:
håller med. så gör vi också. fast vi kör utan när det enligt familjelivs ägglossningskalender inte är nån fara:D
Köp inte massage olja...(det gjorde jag den helgen)
Då kan man bli "gravid"
drömbrud:
vad det det som satte igång hela alltet?
DÅ SKA JAG KÖPA MASSAGEOLJA!!! :D
drömbrud: Tja, visst, lite planerande blir det ju. Men hellre det än hormoner, för då ville jag aldrig ha sex istället.
Men som sagt, jag föredrar kondom och det är det vi kör med
Ina: Vi har faktiskt aldrig kört utan skydd, har aldrig vågat ta den risken.
Haha
HAHAHHA!
Började med en vanlig ryggmassage och sen blidde det bara mer
Hej tjejer!
Har varit på en "long weekend" till London, kom hem i natt. Har haft en toppen resa med min m2b. Var på musikalen "We will rock you", shoppade och besökte sevärdheter. Hann även besöka en del pubar:) Köpte nästan alla julklappar, har bara en kvar, och det känns skönt.
Besökte bröllopsavdelningen på Harrods, gud vilka underbara klänningar det fanns där! Roligt att gå runt och kolla, men man skall nog äga en halv fömögenhet för att ha råd med en klänning därifrån.
Fick ett mail av min bästa vän idag, hon skall också gifta sig. Redan nästa nyår. Det är kul så har jag någon att planera och fundera tillsammans med.
vi har sagt lite sådär i förbifarten att blir det så blir det och då är det välkommet. men om vi ska planera för det så blir det inte förrän om några år. men vi pratar om den kommande bebisen typ varje dag. frank heter han;) vi brukar säga typ "när frank kommer så ska vi äta middag på bestämda tider" och andra saker vi ska göra eller så när frank kommer... hehe
Charlott:
låter som att du har haft en toppenhelg:D
vad tyckte du om säkerhetskontrollerna på flygplatsen då?
InaHjärtarAdam:
Jo, det var jätte skönt att komma bort från vardagen i några dagar. Vågar bara inte kolla hur mycket pengar jag har gjort av med...
Inget problem med säkerhetskontrollerna. Kände mig bara säkrare. Måste till och med ta av skorna som de lyste igenom :) Trodde att det skulle ta längre att checka in vid flygfältet, men det gjorde det inte. De har satt in extra personal, så det gick
väldig smidigt.